חיפוש

עובד בתחום ההסעות – כך תוכל לקבל פטור ממס הכנסה

הרבה אנשים מעוניינים לקבל פטור ממס הכנסה אבל הם לא יודעים איך מקבלים אותו. ולעומתם, הרבה אנשים זכאים לקבל פטור כזה אך הם אפילו לא יודעים על כך והם ממשיכים לשלם מס הכנסה מידי חודש בחודשו. אם אתם עובדים בתחום ההסעות ואתם מעוניינים לקבל פטור ממס הכנסה, דעו כי יתכן ואתם יכולים לקבל אותו. כאן נבדוק את עניין הזכאות לפטור ממס הכנסה לעובדים בתחום ההסעות.

 

מה זה פטור ממס הכנסה?

לפני שנתחיל חשוב להבין מהו פטור ממס הכנסה. מדובר בהטבת מס הפוטרת את בעליה מתשלום מס ולכן היא גם משתלמת. היא יכולה לחסוך מאות אלפי שקלים לבעליה. בפרט שהיא יכולה להינתן גם כהחזר מס רטרואקטיבי. קיימים פטורים רבים ממס הכנסה. כאן נתמקד בפטור ממס הכנסה הניתן מסיבות רפואיות.

פטור ממס הכנסה הניתן מסיבות רפואיות פוטר את בעל ההכנסה מתשלום מס הכנסה על הכנסות בתקרה מסוימת. הפטור ניתן לבעלי אחוזי נכות גבוהים ולכאלו הסובלים ממחלות מסכנות חיים או אפילו מחלות מוכרות מביטוח לאומי שמפחיתות את איכות החיים של הסובל מהן.

 

מחלות מזכות בפטור ממס הכנסה

הרבה עובדים בתחום ההסעות (ולא דווקא רק הם), סובלים ממחלת שונות הנגרמות כתוצאה מהעבודה. הרבה פעמים מדובר באובדן כושר עבודה המזכה את בעליו באחוזי נכות והרבה פעמים מדובר במחלה אחרת.

 

השמנת יתר

לשבת כל היום ליד ההגה זו לא פעילות מומלצת לפעילות גופנית… הרבה נהגים סובלים מהשמנת יתר המפחיתה את איכות חייהם וייתכן והם יהיו זכאים לקבל פטור ממס הכנסה. השמנת יתר יכולה לגרום סבל בפני עצמה למרות שהיא לבדה מהווה כר נרחב למחלות נוספות.

 

מחלת סוכרת

נהגים סוכרתיים עשויים להיות זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה. הרי מחלת הסוכרת לא חולפת ביום בהיר והסובל ממנה חי בהתמודדות ממתמדת. אם אתם סובלים מסוכרת, פנו לחברה המסייעת במימוש זכויות רפואיות שתסייע לכם בקבלת פטור ממס הכנסה.

 

בעיות אורתופדיות שונות

לצערנו, עקב הישיבה הממושכת על יד ההגה רבים מפתחים מחלות שונות כמו דלקת פרקים או בעיות אורתופדיות שונות. כדי להימנע מכך חשוב לבצע מתיחות כנדרש. אל תחכו שהאיברים יגידו את שלהם, תנו להם מראש את מה שהם צריכים כדי להמשיך לשרת אתכם. מחלת פרקים או אפילו בעיות אורתופדיות שונות, עשויות לזכות אתכם באחוזי נכות גבוהים המקנים לכם את הזכות לקבל פטור ממס הכנסה.

 

סובלים מבעיה רפואית שלא הזכרנו אותה?

זה לא אומר שאתם לא זכאים! אם אתם סובלים מבעיה רפואית ואתם ממשיכים לעבוד בתחום ההסעות או בכל תחום אחר, ייתכן מאוד ואתם זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה. כדי לדעת אם גם אתם זכאים, פנו לחברה העוסקת בסיוע לבעלי זכויות רפואיות לממש את זכאותם.

מטבעות

 

אולי יעניין אותך גם