חיפוש

לחשוב ירוק – למה חשוב שתעברו לרכב חשמלי

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הרכבים החשמליים שנוסעים על כבישי ישראל. מדובר בעלייה שלא נובעת אך ורק מטעמי נוחות, אלא מטעמים נוספים. יצאנו לבדוק מהן הסיבות שגרמו לנהגים בישראל להשאיר את הרכב הרגיל מאחור ולעבור לרכב חשמלי. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולקרוא את כל המידע בנושא, כדי שתוכלו לגלות גם אתם במה מדובר.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע על החשיבות במעבר לרכב חשמלי, אנו רוצים לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על רכב חשמלי. אלו כמובן אותם נהגים שעברו ממש לאחרונה לרכב שכזה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר קצר בקבוצת פייסבוק של בעלי רכבים חשמליים. ביקשנו מהם לענות על השאלות הבאות כדי שנוכל לכתוב מדריך מקיף בנושא:

  • האם יש לכם רכב חשמלי?
  • כמה זמן הוא ברשותכם?
  • למה בחרתם לעבור לרכב מסוג זה?
  • למה לדעתכם חשוב לעבור לרכב שכזה?

זו ההזדמנות להודות לכל מי שענו על הסקר. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

לחשוב ירוק – למה חשוב שתעברו לרכב חשמלי? סיבה מספר 1

הסיבה הראשונה שתגרום לכם כנראה לעבור בהקדם אל רכב חשמלי נוגעת לסביבה שלנו. כדור הארץ מסמן לנו כבר כמה שנים טובות שאנו פוגעים בו באופן אנוש. הרכבים המיושנים פולטים גזים רעילים אל האוויר וגורמים לפגיעה מהותית באוזון. אנו לא צריכים להרחיב בנושא. שכן, אתם כנראה מבינים שמדובר בעניין שמוביל לכל הפגיעות בטבע בתקופה האחרונה. אם תעברו לרכב חשמלי, אתם תוכלו לעזור לשקם את כדור הארץ.

 

לחשוב ירוק – למה חשוב שתעברו לרכב חשמלי? סיבה מספר 2

חשוב שתעברו לרכב חשמלי בגלל הנוחות. אתם לא תצטרכו לעבור יותר בתחנות דלק, להתלכלך ולחפש מקום לשטוף את הידיים או את הבגד שבטעות נרטב משאריות דלק שדלפו מהמשאבה. שכן, ברגע שתעברו לרכב חשמלי, תהיה לכם עמדת הטענה בבית או  במשרד. כך שבזמן שהרכב "יעמוד" במקום, הוא יוכל להיטען ללא הפרעה.

 

לחשוב ירוק – למה חשוב שתעברו לרכב חשמלי? סיבה מספר 3

אתם צריכים לעבור לרכב חשמלי כי איכות החיים שלכם תשתנה. אתם לא תצטרכו לשאוף עוד אדים של גז ברחובות. תדמיינו רגע מצב שבו אתם הולכים ברחוב ולא צריכים לסתום את האף כשנוסעים לצדכם רכבים. מדובר ממש בטכנולוגיה מתקדמת והיא כאן – אז למה שלא תשתמשו בה?

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לחשוב ירוק ולהבין למה כדאי וחשוב שתעברו לרכב חשמלי. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבצע את המעבר ולחיות הרבה יותר טוב.

רכבים

 

אולי יעניין אותך גם