חיפוש

הכל על הבית החכם

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות לכתובת המייל שלנו מצד גולשים שקוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע. רוב הפניות עסקו בשאלות שנוגעות לבית חכם. כדי לסבר לכם את האוזן, נציין כי לא מדובר בפניות בודדות, אלא ב – 60 פניות ויותר. הדבר גרם לנו להבין כי ישנה דרישה למדריך ממוקד שיציג את כל הפרטים על בית חכם במקום אחד. לכן, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם כל המידע.

 

תכירו את המומחים לבית חכם שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג את כל הפרטים החשובים על בית חכם בפניכם, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. פנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שיש להם בית חכם כבר שנים ארוכות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא וביקשנו לקבל פרטים שיעניינו את מי שטרם התחדשו בבית הזה. להפתעתנו, מעל ל – 50 איש ענו על הפוסט וציינו בפנינו את כל המידע שעשוי לעניין אתכם. אנו רוצים להודות לכל המגיבים שמסרו פרטים. שכן, בזכותם, העלינו את המדריך החשוב הזה לרשת.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על הבית החכם

הדבר הראשון שצריך לציין בפניכם בנוגע לבית חכם נוגע לחברה הנבחרת שתבצע עבורכם את ההתקנה. שכן, בית חכם הוא כזה שצריך להיבנות על ידי מי שיש להם ניסיון רב בתחום. רבים מהגולשים המליצו על חברת גלובל קוואלטי, כך שאם אתם חושבים על המרה מבית חכם לטיפש, אתם צריכים לפנות אליהם.

 

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על הבית החכם

מסתבר שאי אפשר לכתוב מדריך על בית חכם ולא לציין בפניכם את העובדה שמדובר בבית שישנה לכם את החיים. זהו בית שיאפשר לכם לבצע כל מיני פעולות מרחוק, בזמן שאינכם בכלל נמצאים בבית. הנה כמה פעולות שתוכלו לבצע באמצעות אפליקציה ייעודית:

  • הדלקה של הדוד לפני שתגיעו הביתה
  • הדלקה או כיבוי של המזגן
  • הדלקה או כיבוי של אורות ברחבי הבית

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על הבית החכם

הבית החכם יאפשר לכם להיות בטוחים הרבה יותר. שכן, הוא יאפשר לכם לראות מרחוק את המתרחש בבית. אם תבחרו להתקין בבית מערכת אבטחה שכוללת מצלמות, אתם תוכלו לטוס לחופשה או לטייל ברחבי הארץ ולוודא בכל רגע נתון מה קורה אצלכם בבית. מדובר באפשרות שמרגיעה הרבה אנשים. שכן, הם יודעים שיש להם את האפשרות להזעיק משטרה במידה ומישהו מנסה לפרוץ לבית שלהם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים באמת על בית חכם. בשלב זה, כשיש בידיכם את כל הפרטים, עליכם להחליט אם תרצו לקבל פרטים נוספים מצד גורמים מקצועיים. אם כן, אתם כבר יודעים אל מי לפנות. שיהיה בהצלחה!

מכשיר סלולר

 

אולי יעניין אותך גם