חיפוש

קונים אופנוע? אלה האביזרים שתצטרכו

 

עשיתם רישיון לרכב דו גלגלי או מקימים לתחייה אהבה ישנה ומתחדשים באופנוע? יש כמה פריטים שאתם חייבים לדאוג להם. מוצאים את עצמכם מבולבלים מהמחבר הגדול? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה – איזה ציוד צריך, איפה מוצאים אותו וכיצד לשמור עליו? כל התשובות לפניכם. תתחדשו!

 

ציוד לאופנוע – איפה כדאי לקנות?

אם אתם מעוניינים לקנות אביזרים לאופנוע עומדות לפניכם כמה אפשרויות והשאלה היא איך הכי נוח לכם לקנות, כאשר נקודת ההנחה היא שכמעט לכל רשת שמכבדת את עצמה יש גם חנות אונליין ולכן אם ידוע לכם איזה דגם אתם מחפשים, בהחלט תוכלו לחסוך זמן ולבצע השוואת מחירים במרשתת לפני שאתם יוצאים לסבב חנויות.

בין אם אונליין או חנות פיזית, אנחנו באופן אישי ממליצים לבחור בחברה מוכרת עם שם טוב והמלצות חמות – כזו שתדעו שיש לכם "אמא ואבא" במקרה שחלילה קרה משהו (בעגה מקצועית: תעודת אחריות) ואם יש לכם ספק, הרימו טלפון טרם הביקור או הרכישה והכירו את החומר האנושי.

מעיל

5 אביזרים שאסור לכם לוותר עליהם

קסדה מלאה (לא חצי):

מעבר לכך שהחוק בישראל מחייב חבישת קסדה, מדובר באביזר מציל חיים המספק הגנה היקפית לראש וככזה, יציל אתכם בכ-70% מפני פגיעת ראש חמורה בעת תאונה. לרשותכם מגוון סוגי קסדות, לרבות כאלה בהן החלק הקדמי נפתח ומאפשר אוורור מהחום הישראלי וגם טווח המחירים בהתאם – מאות עד אלפי שקלים.

 

כיסוי לאופנוע:

כפי שנרצה להגן על עצמנו, נרצה להגן גם על האופנוע ורכישת כיסוי לאופנוע היא דרך מצוינת. הכיסוי מגן על האופנוע (ריפוד, צבע וכיו"ב) מפני נזקי שמש, חדירת מים, אבק ואף שתן ושריטות של בעלי חיים. העיקר, ביחרו בכיסוי מתאים מבחינת גודל, חסין מים ועמיד מפני חום.

 

מעיל רכיבה:

למרות החום הישראלי, מדובר במוצר חובה עבור מי שרוצה לשמור על עצמו – גם אם כבשן בחוץ וגם אם מדובר בנסיעה קצרצרה. סטטיסטית, שימוש במעיל רכיבה מפחית בכ-50% סיכוי לפציעה קשה כתוצאה מחיכוך עור הגוף עם אספלט הכביש – כוויות נרחבות, חתכים עמוקים ושאר מרעין בישין.

 

מגיני ברכיים:

מוצר נוסף שלא כדאי לוותר עליו, למרות שהוא לא חובה עפ"י חוק אך במקרה של נפילה, אפילו במהירות איטית, יכול לעשות הבדל של שמים וארץ. אחרת, הברכיים שלכם ישמשו כבולם זעזועים…

 

מנעול:

בנוסף לציוד החשוב אותו הזכרנו, ודאי תרצו לשמור על האופנוע שלכם מפני גניבה ולכן חשוב להצטייד במנעול איכותי שלא ניתן לפרוץ בקלות. נכון, מדובר בהשקעה כספית, אך אין תחליף לשקט הנפשי שלכם כשאתם משאירים את האופנוע שלא בזווית הראייה.

לסיכום, אופנוע הוא בהחלט תחביב ממכר אך יש להשקיע בו בהתאם ולצד דברים שהם בגדר מותרות, יש כמה אביזרים שפשוט אסור לוותר עליהם. רכיבה נעימה!

כלי תחבורה

אולי יעניין אותך גם