חיפוש

אילו שלבים קיימים לפריצת רכב שננעל מבפנים?

מנעולן הוא מי שמומחה בתיקון או בהתקנה של מנעולים, אשר יכול לספק עוד שירותים, כגון – פתיחה בטוחה של הדלת, שכפול מפתח או איסוף מנעול. הביטוי מנעולן מתייחס לאיש מקצוע שמתפרנס בכבוד משירותים שכאלו. לרוב הדרישה למנעולן מתרחשת כשבני האדם איבדו את המפתחות לביתם ומבקשים להחליפם.

אנו ממש מבקשים ממכם יפה, תקראו את המאמר הנ"ל מראשיתו ועד סופו, ואז תמצאו את התשובה לשאלה – אילו שלבים קיימים לפריצת רכב שננעל בפנים?

 

איזה מידע יסייע לכם להבין את קווי הדמות של מנעולן?

על מנת להבין את קווי דמותו של מנעולן, ראשית כל, כדאי לכם ללחוץ על הקישור הזה, ייפתח בפניכם אתר של מנעולן שאין עוד כדוגמתו בכל מרחבי מדינת ישראל. הוא יספק לכם מנעד רב של שירותים, במחיר השווה לכל נפש, הוגן במלוא מובן המלה. אל תנסו להתחכם ולתקן את המנעול התקול במו ידכם, תפנו את הבמה לאנשי מקצוע, שלמדו דבר או שניים בחיים, שצברו שנות ניסיון רבות, וכן רקורד אדיר של עשייה בתחום של המנעולנות.

 

מה יתמוך בהחלטה שלכם לחבור לוויטלי מנעולן?

על מנת להגיע להחלטה האם לחבור לשירותים של ויטלי מנעולן, כדאי שתדעו כי הוא מחזיק באישור מטעם מכון התקנים של מדינת ישראל, שנועד לעמוד בדרישות של התקן הישראלי, כמו גם של התקן הבין לאומי, לשם הספקת הביטחון האישי שלכם ושל היקרים לכם. ויטלי המנעולן עוסק בתחום המנעולנות למעלה מעשור, תוך כדי התמקצעות בכל תחומי המנעולנות והדלתות לנכסים ולחברות במרחבי אזור הדרום בכלל, ובאזור באר שבע בפרט.

ויטלי המנעולן מומחה בהתקנה ובתכנון של מערכות אבטחה למכוניות, לדירות ולחברות. הוא מסוגל אף להחליף מנעולים או מפתחות שלא מוצאים אותם משום מה. כמו כן, ויטלי יספק לכם חומרה חדשה, והוא מציע אף שירותי חירום, כגון – פתיחת האוטו באם המפתחות ננעלו בו. השירות הזה יחסוך לכם הרבה הוצאות כספיות וזמן למכביר.

 

אילו שלבים קיימים לפריצת רכב שננעל מבפנים?

וכעת נתכתב בהצלחה עם השאלה האחרונה שלנו, והיא – אילו שלבים קיימים לפריצת רכב שננעל בפנים? כאשר על ידי הטריז ניתן לפתוח את החלק העליון של הדלת ברוחב דיו על מנת להשיג מוט ממתכת מסביב לפין של הנעילה, תוך כדי משיכת הסיכה למעלה, ובאופן הזה תתבצע פתיחת הדלת. ועל מנת לדייק, נציג בפניכם כעת את חמשת השלבים לשם פריצת רכב שננעל מבפנים –

  • השלב הראשון – תעשו שימוש בטריז, וזאת על מנת שתוכלו להחזיק את הדלת פתוחה, תחפשו כלי דק, שאפשר להשתמש בו בשביל לפתוח מרווח בחלקה העליון של הדלת, בין גוף הרכב לבין החלונות או המשקוף.
  • השלב השני – כעת תחליקו את הטריז למרווח של הדלת. תדחסו אותו למרווח שבין גוף המכונית לבין חלקה העליון של הדלת בצד שממול לציר, ואז תמשכו את החלל שנשאר פתוח ביחד עם אצבעות הידיים שלכם, עבור פינוי יותר מקום ב שביל שהטריז ישתלב בפעולה.
  • השלב השלישי – תמשיכו בהחדרה של הטריז עד שהוא ייראה טוב בעינכם. תעבדו במשנה זהירות עם הטריז למטה ואל החלל, עד שתביטו בו דרך החלון של הרכב.
  • השלב הרביעי – תצרו וו. זה הזמן לעצב את הוו, וזאת על מנת לתפוס את סיכת הנעילה. אפשר להשתמש במתלה בגדים, או בכל מה שזמין לכם ברגע זה.
  • השלב החמישי – תפתחו את המנעול בעזרת הוו. תעשו שימוש בטריז, בשביל לפתוח די והותר חלל כדי להכניס את הטריז לרכב. תאחזו בפין הנעילה עם הטריז, ואז תמשכו אותו כלפי מעלה. וזהו, הדלת של הרכב תיפתח לפניכם.

לפרטים נוספים כנסו: www.vitali-locks.co.il

פריצת דלת

 

אולי יעניין אותך גם