חיפוש

מה עדיף – להשכיר רכב או לשלם לחברת שליחויות?

ההתלבטות בין השכרת רכב לבין שכירת שירותיהם של חברת שליחויות ידועה בעיקר בקרב עסקים קטנים עד בינוניים, כאשר הם נמצאים בשלב ההצטרפות

אל המכירות באונליין ושוקלים מהי האפשרות המתאימה ביותר עבור העסק שלהם.

אז בראש ובראשונה, יש בפינו בשורות טובות, קודם כל בחירה נבונה להצטרף אל תחום השליחויות והמכירה דרך האונליין!  אפשר לומר שזהו העתיד והווה

של הצריכה הישראלית.

יתרה מכך, המאמר הבא מסכם עבורכם את כל היתרונות בחברת שליחויות, המספקת משלוחים עד הבית.

 

מהם היתרונות המרכזיים בהשכרת שירותיהם של חברת שליחויות?

חסכון בזמן, עובדים וכאב ראש:

בראש ובראשונה חברת השליחויות חוסכת לכם את ההתעסקות עם זמני משלוח, שליחים, דלק, רכבי שינוע, התקשרות עם לקוחות ותיאום זמן המשלוח. את כל העבודה הסזיפית הזו אתם יכולים להשאיר כדאגה לחברת השליחויות אותה תבחרו לעסק שלכם.

 

תנו למומחים לעשות את עבודתם:

כפי שלכם יש עסק למוצר מסוים, ואתם מבינים בו ובתחומו, כך גם חברת השליחויות, ביחוד אחת כזו שיש לה היסטוריה ארוכה, המון לקוחות והרבה שליחים. תסמכו עליה כי היא יודעת לתפעל את האופרציה הדרושה במערך משלוחים טוב, מהיר ומקצועי.

 

פריסה ארצית:

בעוד שהשכרת רכב תאלץ את העובד לנסוע ולבזבז זמן ודלק יקרים, לחברת שליחויות יש שליחים ברוב חלקי הארץ ולכן היא זמינה ומהירה יותר מבעל עסק בעל רכב שכור.

 

למה חשוב לבחור בחברת שליחויות בעלת ותק?

לחברת שליחויות בעלת ותק יתרונות רבים על מתחריה הצעירים. תחילה, אופרציית ומערך המשלוחים מוכר לה, היא כבר השתפשפה מטעויות ופשלות שקרו בעבר, ואם היא חברה טובה ואיכותית היא גם הפיקה לקחים ויודעת לנהל מצבים בצורה טובה.
שנית, חברת שליחויות בעלת ותק יודעת לספק מענה לכמה סוגי משלוחים ולהתאים את סוג המשלוח לסוג התחבורה עליה השליחים מתניידים, שכן שליחויות בתל אביב הן לא דומות לשליחויות בירושלים. משלוחים של רהיטים שונים מאוד ממשלוחי ביגוד ואופנה.
רימון חברת שליחויות בעלת ותק תייצג אתכם בכבוד אל מול הלקוחות וזאת בשל העובדה שהיא כבר מבינה את המשמעות בלהיות שליחה של מותג או מוצר או חנות מסוימת.
אל תשכחו! השליח הוא האדם שבסופו של דבר מוסר ללקוח את המוצר שלכם. בין אם תרצו ובין אם לא הוא מייצג אתכם ואת המוצר והוא חלק מהשירות והפנים של המקום שלכם בעיני הלקוח.

 

עלויות משלוחים לעסקים:

יש כמה סוגי שליחויות, מחיריהם של המשלוחים נקבע על פי מספר פרמטרים: גודל, משקל, זמן.

רימון משלוחים שמחה לספק לכם את המידע על מערך המשלוחים ויתרונותיו
ותשמח לספק לכם עתיד את שירות המשלוחים המקצועיים והמהירים בעלי פריסה כמעט ארצית! ברימון משלוחים תוכלו לבדוק את סטטוס המשלוחים שלכם בכל רגע נתון באונליין.

 

איש שרות

אולי יעניין אותך גם