חיפוש

רכב חדש 0 קמ

מי לא רוצה רכב חדש מהניילונים?! אבל המחיר שלו יקר מידי, ואז חושבים על רכב יש שנייה אבל לא מרגישים שאפשר לסמוך על השוק (שבאמת בימינו הוא מאוד פרוץ). אם כך בטח שמעתם גם על האופציה של רכב יש ראשונה עם 0 ק"מ: אז מה זה אומר? מה היתרונות שלנו? איזה יד הוא?

בואו איתנו לעשות סדר ולהבין אחת ולתמיד את המונח רכב חדש 0 ק"מ.

 

בואו נתחיל מההתחלה – מה הכוונה ב0 קילומטר?

כשאתם מגיעים לקנות רכב הרצון תמיד ילך אל הרכב החדש, כזה שעדיין לא נהגו עליו והוא כולו שלכם. אתם יודעים מה העבר שלו, הטיפולים שלו, ואתם מרגישים בטוחים בו הרבה יותר. רכב חדש מהניילונים הוא הפנטזיה של כל נהג, הוכח גם שחווית הנהיגה הרבה יותר נעימה לאנשים כשהם נוהגים ברכב נקי וחדש. הבעיה ברכבים חדשים הם המחירים שלהם.

המאמר נכתב באמצעות גזפרו יבואני רכב ופתרונות מימון.

 

אז מה הכוונה כשאומרים "עסקת 0 קילומטר"?

עסקת 0 קילומטר היא לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות רכב חדש ישירות מהיבואן. סוג העסקה הזו נועד להוזיל את עלויות הרכבים החדשים ללקוחות ולהנגיש את האפשרות לרכישת רכב חדש לכמות לקוחות גדולה יותר. בשנים האחרונות עסקאות 0 ק"מ מחברות הליסינג השונות הולכות וצוברות תאוצה ופופולריות רבה. למעלה מ12% מסך הרכישות של רכבים חדשים נעשות בצורה כזו והיד עוד נטויה.
העסקה מדברת על רכב חדש לחלוטין, במפרט זהה לגמרי לזה של היבואן הרשמי אך במחיר נגיש יותר. כלומר במחיר של יש שנייה המוזל אוטומטית ב14% מרכב יד ראשונה חדש.

 

איך זה עובד???

הרעיון הוא כזה: חברת הליסינג (שממנה אתם יכולים לרכוש רכבים 0 ק"מ) רוכשת ישירות מהיבואן כמות רכבים ומעבירה אותם לבעלותה. כלומר חברת הליסינג היא ה"יד הראשונה" הרשמית של הרכב. ברגע שהרכב עובר לבעלותה המחיר צונח בצורה אוטומטית ב14% כך שהלקוח יכול להנות ממסלולי תשלום נוחים ואפשרות לליסינג דרך החברה. כך הוא גם מרוויח את ההנחה של הרכב וגם מסלול תשלום נוח.

עכשיו הבנתם? בואו נמשיך!

 

השאלה הכי נשאלת היא: למה זה משתלם לליסינג? איפה הקאטצ'?

בואו נתחיל מהיבואן, היבואן הוא זה שמייבא את הרכבים החדשים ישירות מהחברה כנראה מחו"ל. קשרים עסקיים, חוזקו של השקל והיקף המכירה הוא מה שמאפשר לו למכור לחברות הליסינג את הרכבים בהנחות משמעותיות.
האינטרס של חברת הליסינג היא שיקנו ממנה או דרכה כמה שיותר ולכן האינטרס שלה למכור במחיר הכי משתלם בשוק.
והלקוח הפרטי? אנחנו מקווים שלא צריך לכתוב שוב אבל רק לשם הספק:

הלקוח יכול לקנות רכב חדש, מהניילון, 0 קמ במחיר של רכב יד 2. (כלומר פחות 14% מהמחיר המקורי).

 

בקיצור, שווה או לא שווה?

לדעתנו סופר שווה. חברות הליסינג גם מנגישות לנו את האפשרות לקנות רכב חדש, גם סופגות בעצמן את ירידת הערך של הרכב (לשם ההנחה) וגם מקיימות מסלולי תשלום סופר משתלמים וסופר נוחים.

למה לקנות רכב חדש מהניילון אם אפשר לקנות רכב 0 קמ?

רכב משפחתי

 

אולי יעניין אותך גם