חיפוש

סוגי קלנועיות שכדאי להכיר

אנחנו רואים אותן על כבישים בעיר, בכפרים, במושבים ובקיבוצים.

הקלנועיות נמצאות בכל מקום.

הן נוסעות במהירות איטית וזהירה ומשמשות רבים מאתנו לנסיעות קצרות ממקום למקום.

הן נוחות, חוסכות לנו לא מעט כסף בהוצאות על דלק (כי אין צורך בדלק בקלנועיות), חוסכות לנו לא מעט זמן, במקום להתקשר לקרוב משפחה או חבר ולבקש הקפצה למכולת, הקלנועית מאפשרת לנו להיות עצמאיים ולהגיע ממקום למקום בעצמנו ללא סיוע מהסובבים אותנו.

 

ישנם סוגים רבים של קלנועיות, אספנו עבורכם את הסוגים שכדאי שתכירו:

  1. קלנועית מיני

זוהי קלנועית קטנה שניתן לנסוע בה בתוך מבנים או בסביבה עירונית בה יש מדרכה מסודרת (חשוב לדעת כי היא אינה יציבה מספיק לנסיעה באזורים שבהם אין מדרכה מסודרת ולכן עדיף להימנע מנסיעה באזורים אלו). המהירות שלה מגיעה לסביב 8 קמ"ש לטווח נסיעה לא גדול.

 

  1. קלנועית מתקפלת

מדובר בקלנועית שאפשר לקפל אותה. הקיפול נעשה באופן פשוט וקל באמצעות שתי אפשרויות נפוצות, האחת, באמצעות שלט והשנייה, באופן ידני. במידה ואתם חושבים שעלול להיות לכם קושי בקיפול הקלנועית, אנחנו ממליצים לא לחשוב פעמיים ולרכוש את זו שמתקפלת באמצעות שלט. אם יש אפשרות לעשות לנו את החיים קלים יותר, אז למה לא?
לקלנועית המתקפלת יש שלל יתרונות, בניגוד לקלנועית הרגילה, את הקלנועית המתקפלת אפשר להעביר ממקום למקום בתוך רכב. כך שאם אתם למשל מתכננים לנסוע לסוף שבוע בבית מלון ואתם לא יכולים להיות בלי הקלנועית האהובה שלכם, אתם יכולים להיות רגועים. כל שעליכם לעשות זה לקפל אותה ולהכניס אותה לתא מטען של הרכב או האוטובוס. חשוב גם לדעת כי  נכון להיום, אפשר אפילו לטוס עם קלנועית מתקפלת  כך שאם סגרתם סוף שבוע מחוץ לארץ, אתם עדיין יכולים להיות רגועים. יאפשרו לכם להעלות אותן אתכם למטוס.

 

  1. מיקרו קלנועית

מדובר בקלנועית קטנה יחסית וגם קלת משקל. הקלנועית הזו משמשת לנסיעה בתוך מבנים. כך שאם אתם או קרוביכם גרים בבית דיור מוגן רחב ידיים, תוכלו לרכוש את הקלנועית הזו עבורם והיא תקל עליהם בעת הליכה ממקום למקום. חשוב לדעת שהמיקרו קלנועית מגיעה עד למהירות מקסימלית של 8 קמ"ש בטווחים קצרים, כך שהשימוש שלה הוא בעיקר נסיעות קצרות באזורים מישוריים.

 

  1. קלנועית סגורה

זוהי קלנועית שסגורה מכל הצדדים (בניגוד לקלנועית הרגילה, עליה לא הרחבנו כי כולם מכירים אותה).
יש לה יתרון עצום בכך שניתן לנסוע בה ברחבי העיר, בקיבוץ, בכפר. ניתן לנסוע בה למרחקים גדולים יותר יחסית לקלנועיות שצוינו קודם לכן והיא גם תוכל להגן על הנוסעים בה מפני שמש וגשם מכיוון שהיא סגורה.

אלו הקלנועיות שאנחנו שמחים שהכרתם.
במידה ואתם בדרך לרכוש לעצמכם קלנועית, אנחנו מאחלים לכם נסיעה טובה ובטוחה.

 

כלי תחבורה

אולי יעניין אותך גם