חיפוש

ננעלת מחוץ לרכב – מהם השלבים לפתיחתו

והפרס, להתקלה הכי מעצבנת שיכולה לקרות לכם במשך היום, הולכת ל – להינעל מחוץ לרכב! מפתח שנבר בדלת, שלט לא תקין והיעדר מוחלט של צילינדרים בדלתות או אפילו מצבר מת.

אין דרך גרועה יותר מלהתחיל את היום ולהיתקע מחוץ לרכב.

אם זה עדיין לא קרה לכם, אל תשוויצו, והנה מה שצריך לעשות אם ננעלתם מחוץ לרכב.

 

דרכים חלופיות

לא משנה באיזו דרך אתם רגילים לפתוח את הרכב – מפתח בדלת או שלט. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק אם יש לכם דרך נוספת להיכנס לרכב ולהכין את עצמכם ליום. אם השלט לא עובד, נסו את המפתחות, ולהיפך. שתי אלו לא עבדו? נסו אפילו את תא המטען. ייתכן ותהיה גישה אליו באמצעות המפתח.

אלו לא עבדו? האפשרות הלא סבירה האחרונה היא שנגמר המצבר ובגלל זה לא עובד השלט או מנעולי הרכב. בשלב זה, הדבר הבא שצריך לעשות הוא להתקשר להזמין שירותי מנעולן.

 

זמן לפעולה

זה השלב שממנו רצינו להימנע, איך אין ברירה. הזמנת שירותי רכב היא השלב השני והאחרון בדרך שלכם להיכנס לרכב ולהתחיל את יום העבודה. לאחר הזמנת שירותי רכב, תצטרכו להמתין מעט, אך בסוף יגיע מנעולם הרכב והוא יפרוץ את דרככם להתחיל את היום.

 

מקרים חריגים

יש מספר מקרים חריגים שצריך לקחת בחשבון שדרך פתירתם אינה רציפה וקלה כמו שאתם חושבים:

  • מצבר ריק – סיבה מרכזית לחוסר פעולה מד השלט. מקרים חריגים במצב זה הם כשמנעולי הדלתות לא עובדים ובגלל זאת צריך להזמין מנעולן. לאחר פריצת הרכב הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנסוע לחשמלאי רכב ולבדוק מה הבעיה מצבר.
  • נגישות מתא המטען – אם אין לכם זמן להמתין למנעולן אך יש לכם גישה לתא המטען, שימו לב: ברכבים מסוג סדאן יש רצועות בד קטנות בחלקו הפנימי של תא המטען שמאפשרות קיפול לקדמי של המושבים וכניסה לחלל הרכב.

 

איך מנעולן פורץ את הרכב

במקרים פשוטים, מנעולן יכניס וו מתכת וימשוך את אחד ממוטות המנגנון של מנעול הדלת ובאמצעותו יבטל את הנעילה של לפחות דלת הנהג. בדרך נוספת היא לפרוץ את שלט הרכב במידה ומנעולי הדלת לא עובדים והשלט לא תקין. במקרה הקיצוני ביותר, מנעולן רכב יצטרך להשתמש במוט פריצה ולפתוח את הדלת בכוח.

 

פריצה מהירה וסיימנו

לא משנה כמה תעשו את זה בכוחות עצמכם, מנעולן ישחרר אתכם מהטרחה הזו שהוא להינעל מחוץ לרכב בתוך דקות ספורות. כל מה שעלייכם לעשות הוא להתקשר למנעולן מוכר, לבדוק מה זמן ההגעה ולהיעזר בסבלנות. וזהו. רק קחו נשימה. להינעל מחות לרכב בזו דרך עגומה מעט להתחיל את היום אבל זה קורה, וכמו שזה מתחיל ככה זה נגמר – מהר, בעזרת מנעולן.

פריצת דלת

 

אולי יעניין אותך גם