חיפוש
חיפוש

מה צריך לעשות במוסך על מנת לעבור טסט

בכל שנה מגיע המועד בו צריך לעבור טסט שנתי. אנשים רבים חוששים לגשת ולעשות את הצעד של להעביר את הרכב שלהם טסט, משום שלעיתים קורה שהבוחנים לא מסכימים להעביר את הרכב מכל מיני סיבות. יש מספר דברים שחשוב להכיר לפני שניגשים לנסות לעבור טסט עם הרכב, וחשוב להכיר אותם לעומק. במאמר זה נפרט לגבי כל מה שצריך לדעת במוסך על מנת לעבור טסט.

 

מה הכי חשוב לדעת כדי לעבור טסט: כל התשובות

פעם בשנה מגיע הרגע בו יש לקחת את הרכב על מנת להעביר אותו טסט. אנשים רבים הולכים למוסך ומתאכזבים לאחר שלא עברו את הטסט, משום שלא ערכו בדיקה מקיפה לפני כן לגבי סוג הדברים שחשוב לבדוק ולתקן לפני שעוברים טסט. נפרט כעת מספר דברים שחשוב לדעת על מנת לעבור טסט.

 

אלו דברים בודקים בטסט לרכב

אלו הדברים שבודקים בטסט לרכב, וחשוב לבדוק שהם תקינים לפני שניגשים עם הרכב כדי לעבור את הטסט:

  1. בלמים: מערכת הבלמים של הרכב שלכם תעבור בדיקה מקיפה במהלך הטסט. אין להתייחס לבדיקה זו בקלות ראש משום שמדובר בבדיקה שיכולה להציל את חייכם. חשוב לשים לב לתקינותם של הבלמים באופן שוטף.
  2. תאורה ואיתות: מערכת התאורה והאיתות שלכם תעבור בדיקה מדוקדקת במהלך הטסט, במהלך בדיקה זו ייבדקו כל הנורות ברכב ואף תקינותם של האיתותים. אם יש לכם נורה שרופה חשוב לדאוג להחליף אותה לפני הטסט.
  3. מגבים: אם המגבים שלכם שחוקים הם לא יעברו את בדיקת הטסט, לכן חשוב לדאוג להחליף אותם בזמן. בנוסף, מגבים שחוקים לא עושים את עבודתם כמו שצריך בחורף, ומדובר בנהיגה מסכנת חיים כאשר אינכם רואים לאן אתם נוסעים.
  4. צירים והגה: מערכת הצירים וההגה נבדקים גם הם במהלך הטסט. האם ההגה קשיח מדי במהלך פניות, או להפך, רך מדי? דברים אלו יבדקו באופן פרטני במהלך הטסט.

 

איך להתכונן לטסט בצורה הטובה ביותר

לאור כל הדברים שפירטנו לעיל, חשוב לתקן מערכות רבות ברכב שלכם לפני שאתם ניגשים לעבור טסט. חשוב לבחור מוסך מקצועי, איכותי והוגן, שיטפל בשלל הדברים ברכב שלכם שזקוקים לטיפול. מוסך הסדר ביטוח ישיר הוא מוסך מומלץ לבצע בדיקה לפני טסט ותיקון התקלות הקיימות. מוסך הסדר מהווה פתרון מצוין למי שרוצה לחסוך כסף, משום שתהינו מהשתתפות עצמית לא גבוהה, ומתשלום שנגבה ישירות מחברת הביטוח, כך שאינכם צריכים להתעסק עם צ'קים.

 

לסיכום

כאשר ניגשים כדי להעביר את הרכב טסט חשוב להכיר את כל הדברים שייבדקו במהלך הטסט, כדי שתוכלו לטפל בהם כמו שצריך לפני כן. חשוב למצוא מוסך אמין ומקצועי שיבצע עבורכם את כל הטיפולים הנדרשים כך שתוכלו להיות עם ראש שקט.

מוסך

אולי יעניין אותך גם