חיפוש

מהם היתרונות של שטיח לרכב

שטיח לרכב הוא מוצר מעולה שיכול לעזור בהרבה היבטים שקשורים לרכב שלכם.

אם אתם שוקלים להוסיף לרכב שלכם שטיח רצפה ועדיין לא בטוחים שזה שווה וכדאי – ריכזנו עבורם את היתרונות הבולטים ביותר של המוצר הזה. 

 

אסתטיקה גבוהה

שטיח יוקרתי לרכב יכול לעשות בדיוק את השידרוג שחלמתם עליו – לשוות לרכב שלכם מראה יוקרתי ומוקפד של רכב מהשורה הראשונה. הנראות החיצונית של הרכב היא אמנם חשובה, אבל אל תשכחו שרוב הזמן אתם נמצאים בתוכו, ולא מתבוננים עליו מבחוץ, ולכן חשוב שתאהבו את הפנים לא פחות ממה שאתם אוהבים את החוץ. בנוסף, אם אתם נוהגים להסיע אנשים אחרים – זה תמיד נחמד שהרכב נעים ומפנק מבפנים.

 

לפי הטעם האישי

ישנם שטיחים יחסית אוניברסליים וגנריים שאפשר לקנות ולשים ברכב, אבל אם אתם רוצים את הפינוק המלא – תבחרו בחברה שמספקת שטיחים בהתאמה אישית מלאה, וככה תוכלו לממש בדיוק את החלום המסוים שלכם. חברה כמו אוטומטס למשל יכולה ליצור את השטיח המדויק שיתאים במימדים שלו בדיוק לרכב שלכם, ויש להן מגוון רחב של צבעים מעולים שיכולים לשפר את הנראות של האוטו מבפנים בדיוק לפי איך שמתאים לכם.

 

סוגיית הניקיון

השטיח, במקור ומעל הכל, נועד להגן על רצפת הרכב מפני לכלוך ופגיעות. הרי את השטיח אפשר להסיר ולנקות בצורה יסודית וייעודית, בעוד שהרצפה כמובן אינה ניתן להסרה וניקוי, ויכולה בקלות לקבל כתמים מגעילים שלא ניתנים להסרה. מעטים האנשים שאורח החיים שלהם מאפשר להם לשמור את רצפת הרכב שלהם במצב מושלם – ילדים, חיות, מטען – כל אלה עושים את שלהם ומשאירים את הסימנים שלהם על פנים הרכב. שטיח הוא הפיתרון המושלם לזה כי הוא מגן ואפשר לנקות אותו היטב.

 

ערך הרכב

הסעיף הקודם משפיע על ההרגשה שלכם בתוך האוטו, שהיא כמובן חשובה מאוד, אבל משפיע על דבר נוסף חשוב – ערך הרכב אם וכאשר תרצו למכור אותו הלאה. בסופו של דבר, אם תחפשו קונה לרכב – יהיה לכם הרבה יותר קשה לשכנע אדם לקנות אותו אם הוא יהיה מטונף, ומלא כתמים. שטיח שמתקינים ממהתחלה יכול לשמור על רצפת הרכב ממש כמו חדשה, מה שהופך אותו להרבה יותר אטרקטיבי עבור קונים.

 

שיפור האקוסטיקה

הוספת משטחים רכים לחללים מסייעת בספיגת והריכוך של גלי הקוד בתוך החלל – ובמילים נעימות יותר לאוזן – משפרת את איכות הצליל בתוך המכונית. פנים המכונית, במיוחד כאשר נמצאים בפנים הרבה אנשים, יכול להיות סביבה קצת קשוחה לשהות בה מבחינת הויסות של הקולות, והוספה של שטיח יכולה לעזור בזה מאוד.

 

לסיכום

הוספת שטיח יוקרתי ומותאם אישית לרכב שלכם עשוי להיות בדיוק הדבר שהרכב שלכם צריך – גם מבחינת השמירה על המצב והניקיון שלו, גם מבחינת ההתאמה האישית לאסתטיקה שאתם מחפשים, ואפילו מבחינת האקוסטיקה הפנימית של הרכב. באתר https://www.automats.co.il תוכלו למצוא בדיוק את השטיח שמתאים לכם.

הגה

 

אולי יעניין אותך גם