חיפוש

כמה אנשים יכולה להיכנס במונית גדולה לשדה התעופה

מוניות גדולות לנתב"ג הוא שירות שנפוץ בעיקר בקרב משפחות גדולות, קבוצות, חברות או קבוצות של חברים שלא רוצים להתפצל למוניות קטנות. הסעות מסייעות להם בעיקר לשמור על הוואי, לחסוך בכסף ולהיכנס למצב של חופשה טרם תחילת הטיול. ההסעה נהפכת לחלק מהזיכרונות של הטיול!

 

הסעה במונית מפנקת לשדה התעופה

מונית גדולה לשדה התעופה מונעת את כל הסיבוכים הלא נעימים שיכולים לקרות: המזוודות לא נכנסות לאוטו או למונית, הילדים רבו בגלל הצפיפות או השעמום או שניהם, הפכתם לעצבניים בגלל הנסיעה, שילמתם הון תועפות על חניה בשדה בקיצור אתם בטח כבר מכירים לבד. מוניות גדולות הן פתרון מעולה להתנייד לשדה וחזרה ממנו. הן מספקות מרווח, טלוויזיות, שטח אחסון למזוודות, מערכת מיזוג, דיוק והגעה בזמן ומאפשרות לכם להנות מנסיעה שקטה, נעימה ומרגיעה רגע לפני הטיסה.

 

תכנון מראש הוא חשוב כשמדובר בהסעות

אנחנו יודעים, לפני טיסה אנחנו מעדיפים להתעסק בהכל חוץ במנהלות ופרטים טכניים. אבל רק רצינו לספר לכם מה היתרונות שנהנה מהם מי שמשריין נסיעות מראש:
עלות נמוכה יותר- רוב הפעמים ככל שתקבעו מוקדם יותר את ההסעה כך העלות תהיה נמוכה יותר וזאת כי הלו"ז עדיין פנוי לחברת ההסעה.
ברגע האחרון = נסיעה דחופה- ברגע שחברת הסעות מקבלת בקשה לנסיעה ברגע האחרון היא צריכה לייצר ולהשקיע זמן ומאמץ רב יותר במציאת נהג ורכב פנויים. זו מעין נסיעת חירום דחופה ולכן היא גם תעלה לכם יותר.

 

איך אפשר למצוא חברת הסעות מקצוענית, אמינה ובטוחה?

בטח כבר שמעתם על כמה התנסויות לא נעימות עם חברות הסעות שונות. כאלו שלא הגיעו בזמן וגרמו לאיחורים ולחץ בשדה, נהגים שהגיעו עם רכב מלוכלך או קטן משאמרו או נהגים שנהגו במהירות מופרזת ולא נעימה.
כדי למצוא חברת הסעות אתם יכולים פשוט לחפש בגוגל, אתם תמצאו המון תוצאות. חברת הסעות אמינה, בטוחה ומקצועית תוכלו למצוא בעזרת המלצות! בין אם זה בין חברים, דרך העבודה או חוות דעת באינטרנט. היום כל מפורסם ואפשר להגיע לכל פיסת מידע! תנצלו את זה לטובתכם.

 

איך ניתן לתאם הסעות הלוך וחזור משדה התעופה?

חלק מחברות הסעות ממש מתקדמות ומאפשרות לכם תיאום של הנסיעה דרך האתר! את שאר חברות שעדיין לא התקדמו לשם תוכלו לתפוס בטלפון ולתאם עם המתאם של החברה או המזכירה. אותו גם תוכלו לשאול שאלות ולתאם ציפיות לגבי הנסיעה שלכם.
וזכרו: כמה שיותר מוקדם יותר טוב.

 

לסיכום חווית מונית גדולה לשדה:

אין ספק שזו חוויה נעימה יותר מנהיגה בעצמכם ותשלום על חניה בשדה ודלק, והרבה יותר מפנק מסתם מונית רגילה. המוטו שלנו "אם כבר להתפנק – אז עד הסוף" ולמה לא להיכנס למוד חופשה מפנק עוד לפני שהיא התחילה? עד שאנחנו טסים ושמים את עצמנו במקום הראשון אז עד הסוף!

נהג מונית

 

אולי יעניין אותך גם