חיפוש

4 יתרונות בפירוק רכבים על מכירתם

כשכל הסימנים מצביעים על כך שהרכב שלנו כבר עשה את שלו, מומלץ שלא להתעלם מהם ולפעול לכיוון הרכב הבא שלכם.

כשאפשרות מכירת רכבים יד שנייה, ובמיוחד רכבים ישנים, הופכת עם השנים לקשה ומאתגרת יותר, פירוק הרכב הופך לאפשרות המועדפת ולעיתים אף

המשתלמת יותר

 

זה הזמן להחליף את הרכב הישן

בישראל נוספים מידי שנה אלפי כלי רכב חדשים, מסוגננים ומאובזרים היטב, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה בטיחותית. כפועל יוצא מכך, ובאופן טבעי למדי, נוספים מידי שנה לכביש גם מספר לא מבוטל של כלי רכב ישנים, אשר מטבע הדברים, רובם נמצאים במצב מכני ובטיחותי לא מושלם ומהווים סכנה בטיחותית עבורכם ועבור הנוסעים האחרים.

אמנם לחלקנו קיימת הנטייה להיקשר לרכב הישן והאהוב שלנו, אם מסיבות נוסטלגיות, הזיכרונות והחוויות הרבות שצברנו ואם משיקולים כלכליים שונים, אך כשהביקורים התכופים במוסך הופכים ללא משתלמים, הרכב לא עובר טסט מספר פעמים ועוד מספר סיבות המצביעות על כך שהגיע הזמן להיפרד מהרכב הישן, הרי שלא כדאי להמתין ולבזבז זמן רב.

 

מהן האפשרויות הקיימות להחלפת הרכב?

כשאנחנו מעוניינים להיפרד מהרכב הישן שלנו, קיימות בפנינו 2 אפשרויות לביצוע: מכירה, או פירוק רכבים, כשעלינו לבחון היטב את 2 האפשרויות הנ"ל, בכדי למקסם ככל האפשר את הרווח שלנו מהרכב הישן.

היות ומדובר ברכב ישן, בעל ביקוש נמוך ושווי יחסית נמוך, הרי שעבודת הכנה מוקדמת והכרת האפשרויות העומדות בפנינו, כולל היתרונות והחסרונות שבכל אפשרות, תוכל לחסוך עבורנו זמן רב, כמו גם לוודא בסבירות גבוהה כי מדובר בצעד רווחי ככל הניתן.

 

מהם היתרונות בפירוק רכבים על מכירתם?

עבור אלו שהפרידה מהרכב הישן קשה עבורם וגם עבור אלו שפשוט מחפשים את החיים הנוחים, ריכזנו עבורכם את היתרונות שיש בפירוק הרכבים על פני מכירתם:

תהליך מהיר

בעוד שמכירת רכבים מיד שנייה הפכה לתהליך ארוך ומתיש, המלווה בשיחות ופגישות סרק רבות, תהליך פירוק הרכבים הוא מהיר ויעיל, כאשר קונה רכבים לפירוק מגיע עד אליכם ודואג לפינוי הרכב במהירות וביעילות.

 

מצב הרכב

פעמים רבות, מעבר להיותו של הרכב ישן, הרי שהוא גם במצב מכני לא תקין, אם בגלל בלאי ואם בגלל תאונה שעבר. כך, אופציית המכירה יורדת לגמרי ולמרות שהרכב אינו כשיר לנסיעה, עדיין תוכלו לקבל תמורתו כסף.

 

כסף מזומן

במקום לחכות להעברות בנקאיות, עד שהכסף ייקלט בחשבון ו/או ייבלע במינוס בבנק, בתהליך פירוק הרכבים תוכלו לקבל כסף מזומן ביד ומיד.

 

תרומת לאיכות הסביבה

אמנם בתהליך מכירת הרכב אתם תורמים להנעת הכלכלה הישראלית, אך בהליך פירוק הרכבים אתם זוכים לתרומה משמעותית לא פחות והיא השמירה על איכות הסביבה.

בגלל יתרונות רבים אלו, אפשרות פירוק הרכבים הפכה לנפוצה ופופולארית במיוחד בשנים האחרונות. אז אם ברשותכם רכב ישן, אל תהססו ופנו עוד היום לאנשי המקצוע המתאימים להערכת מחיר ופינוי הרכב הישן שלכם.

 

כלי תחבורה

אולי יעניין אותך גם