חיפוש

 ארבעה טיפים לתיקון הרכב לאחר תאונה

תאונות דרכים, לצערנו, קורות כל הזמן.

כמעט בכל יום אנשים נקלעים בעל כורחם לסיטואציה הכואבת של תאונה.

גם אם מדובר בתאונה קלה, זה יכול להיות לא נעים בכלל וזה יכול לקרות לכל אחד מאתנו.

מעבר לפגיעה בחיי אדם, ישנה גם פגיעה ברכוש.

במידה ואכן עברתם תאונה בזמן האחרון, ואתם צריכים לתקן את הרכב, ריכזנו לכם כאן כמה טיפים לתיקון הרכב.

 

סדר בחוסר הוודאות

תאונת דרכים היא חוויה לא נעימה כלל, לא משנה כמה קשה היא הייתה. גם אם ״יצאתם בזול״ ויש פגיעה רק ברכוש, זה יכול להיות אירוע מטלטל ולא נעים. לכן, אם אתם צריכים עזרה וכיוון כיצד לתקן את הרכב שלכם לאחר התאונה, ומילים כמו מוסך פחחות או מוסך הסדר זרות לכם, אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר.

 

טיפ מספר 1 – מוסך הסדר

אנשים רבים מתלבטים היא לתקן את הרכב שלהם במוסך הסדר או במוסך פרטי. מוסך הסדר, הוא מוסך שעובד עם חברות הביטוח בצורה מסודרת. לאחר תאונה, מומלץ לתקן את הרכב דווקא במוסך הסדר מכיוון שבמילא אתם פונים לחברת הביטוח כדי לעדכן אותה על פרטי התאונה, והיא תעביר אותם ישירות אל המוסך. בנוסף, אם תבחרו במוסך הסדר, כל ענייני תביעת הכספים מהביטוח יהיו תחת אחריות המוסך. בדקו עם חברת הביטוח שלכם אילו מוסכים נמצאים בהסדר איתם ובחרו מהרשימה את המוסף שהכי נח לכם לעבוד איתו.

 

טיפ מספר 2 – תיקון פחחות

לאחר תאונה, קלה או קשה, חשוב לדאוג שהתיקון של החלק שנפגע נעשה בצורה איכותית ומקצועית. בסופו של דבר, הרכב צריך לדאוג להביא אתכם בבטחה ממקום למקום, ומי כמוכם יודע כמה זה לא מובן מאליו. לכן, מומלץ להקפיד ללכת למוסך שיעשה זאת בצורה הטובה ביותר. תיקון פחחות הוא לא רק אסטטי – הוא קריטי לשמירה על ביטחונכם.

 

טיפ מספר 3 – תיקון צבע

מוסכים רבים העוסקים בפחחות מציעים גם שירות של תיקון הצבע. מי שמחפש להסתיר את הצלקות של הרכב ולצבוע את המקומות בהם נפגע (וכמובן גם להעלות את ערכו של הרכב), הטיפול הזה הוא בשבילו. הצביעה נעשית בתנור מיוחד לצביעת רכבים, וטווחי המחירים משתנים בין מוסך למוסך.

 

טיפ מספר 4 – אל תשכחו את הטפסים

כאשר אתם הולכים למוסך, אל תשכחו לבקש מאנשי המקצוע המלצות וחוות דעת על הטיפול המומלץ בכתב על מנת שתוכלו להוכיח לחברת הביטוח שלכם או של אדם נוסף שהיה מעורב בתאונה, שכל מה שביצעתם ברכב היה הכרחי על פי דעתו המקצועית של המוסכניק.

 

צאו לדרך

אז לאחר שעשינו סדר במושגי יסוד בעולם תיקון הרכב לאחר תאונה ונתנו לכם כמה טיפים שיקלו עליכם בתהליך, נותר לנו רק לאחר לכם חזרה מהירה לכבישים ונסיעה טובה ובטוחה.

טכנאי רכבים

 

אולי יעניין אותך גם