חיפוש

איך לתחזק רכב bmw באופן שוטף

רכב bmw ידוע ביוקרה וביופי שלו. גברים ונשים חולמים על רכב כזה במהלך חייהם, והוא נחשב לרכב איכותי ובטיחותי, ובאותו הזמן לרכב מפואר ושווה

במיוחד.

לכן, במהלך היום שלנו אנו רואים מספר לא קטן של רכבי bmw על הכביש, במגוון דגמיהם וצבעיהם.

חברת bmw השיקה מלבד לרכבים הרגילים והסטנדרטיים שממנועים על ידי דלק, גם רכבים חשמליים אותם צריך להטעין בחשמל.

מאחר ומדובר ברכב יקר ומיוחד, הוא גם דורש תחזוקה וכדאי להשקיע בו כדי להמשיך להחזיק בו עוד שנים רבות, ברמה הגבוהה והיעילה האפשרית. לפניכם

הכל על איך לתחזק bmw באופן שוטף.

 

אילו סוגי רכב bmw קיימים?

bmw השיקה שני סוגי רכבים, כאשר מלבד הסוג הרגיל והסטנדרטי שממונע על ידי דלק, ניתן גם לרכוש bmw חשמלית, שממונעת על ידי חשמל ונדרשת להטענה. לשם כך, הרכב החשמלי דורש תחזוקה רחבה, כמו כבל טעינה לרכב חשמלי bmw ועמדות הטענה פרטיות וכו'. בעוד שעבור הרכבים הרגילים תידרשו בתחזוקת בלמים, מנוע וכל ענייני ההחזקה הרגילים של מכוניות הממונעות על ידי דלק – ברכב Bmw חשמלי, תידרשו להטעין את הרכב בעמדות הטענה ייחודיות וכו'. לכן מדובר בשני סוגי רכב שונים מאד, עם כללי תחזוקה שונים לחלוטין.

 

איך לתחזק רכב bmw חשמלי?

טעינה פרטית וציבורית של הרכב

התחזוקה היומיומית והקריטית ביותר עבור רכב bmw חשמלי היא כמובן טעינתו. לעומת מכונית סטדנדרטית של bmw הממונעת על ידי דלק, כאן יש צורך להטעין את הרכב בחשמל. טעינת הרכב יכולה להיעשות הן על ידי עמדות טעינה ביתיות שאתם מוזמנים לרכוש בכמה אלפי שקלים ולהציב בחניית ביתכם והן על ידי עמדות טעינה ציבוריות. עמדות אלו מציעות את שירותיהן – בקניונים, ברחוב, או בחניונים בעבודה ובסופר למשל. המחיר של טעינת הרכב אינו יקר לרוב ויוצא זול בטווח הארוך באופן משמעותי ממחירו של הדלק.

 

שטיפת הרכב

כמו כל רכב, לרוב ניתן לשטוף בלי בעיה גם רכבים חשמליים, ולמרות שרבים נבהלים לעשות כן – למעשה החשמל נמצא במעמקי האוטו ולא באופן חשוף, כך שאין סכנה של התחשמלות. כדי לוודא את העניין, מומלץ לקרוא את ספר ההדרכה של הרכב ולראות האם ישנן הערות מיוחדות בנוגע לשטיפה. ברוב המקרים – תחזוקת וניקיון הרכב החשמלי הם סטנדרטיים ואין צורך לחשוש משטיפה חיצונית רגילה במידה ואין הערות מיוחדות במדריך.

 

לסיכום

לסיכום, מבחינת התחזוקה השוטפת של רכב BMW חשמלי, ניכר כי רכב חשמלי של BMW דורש טיפול סטנדרטי ותחזוקה פשוטה. התחזוקה כוללת ניקיון רגיל ככל הרכבים, וטעינה יומיומית של הרכב במהלך הלילה או במהלך היום. הטעינה יכולה להיעשות בעמדות הטענה ביתיות שניתן לרכוש, וכן בעמדות הטענה ציבוריות לקהל הרחב. ניקיון הרכב לעומת זאת, דורש ניקיון רגיל כמו לכל רכב, ושימת דגש על הוראות מיוחדות שיש במדריך היצרן עבור שטיפתו.

 

סמל

אולי יעניין אותך גם