חיפוש

איך להעביר ברכב רשת גדולה נגד יתושים?

צריכים להעביר ברכב רשת גדולה נגד יתושים להתקנה בביתכם? אנחנו ממליצים לבצע זאת בהזמנה דרך איש מקצוע אשר גם יסייע לכם להתקין את הרשת בבית. כך או כך – חשוב לשמור על תקינות הרשת ולמנוע שריטות, בליטות או חשש לקריעה.

 

נלחמים ביתושים בקיץ

מכת היתושים אשר מכה בארצנו בקיץ היא ללא ספק בעיה גדולה ומטרד לא נעים. קול הזמזום שמפריע לשינה והגירודים הבלתי פוסקים, פוגמים באיכות חיינו ללא ספק. אחת הדרכים הנפוצות להילחם בתופעה, היא כמובן באמצעות רשת נגד יתושים, שתפקידה למנוע מהיתושים ומחרקים נוספים בכלל להיכנס מלכתחילה לחלל הבית.

 

הפתרון המושלם

רשת יתושים לחלון היא כמובן הפתרון הטוב ביותר למלחמה ביתושים. מדובר בפתרון אסתטי ונעים, שלא פוגע בנראות הנוף מהחלון וכן לא מונע כניסה של אור. לצד זאת, מדובר בפתרון יעיל וזול יחסית, אשר דורש תשלום חד פעמי ולאחריו שנים של שקט ושלווה, ומניעה של כניסת יתושים אל תוך הבית.

 

התקנת רשת היתושים

אנו ממליצים להתקין את רשת היתושים בביתכם באמצעות בעל מקצוע. עם זאת, במידה ואתם בוחרים לקנות את הרשת ולהתקין אותה בעצמכם, חשוב לעשות זאת בהתאם להוראות ולהנחיות המדויקות של היצרן.

 

העברת הרשת ברכב

העברת הרשת ברכב עלולה להיות מאתגרת, ולכן חשוב לשים לב שאתם עושים זאת בצורה זהירה ביותר על מנת למנוע פגיעה ברשת עצמה.

השכיבו את המושבים האחוריים והכניסו את הרשת דרך הבגאז' כך שתגיע על לגב המושב של הנהג. שימו לב שאין שום חפץ בולט שעלול לפגוע, לשרוט או ליצור בליטות ברשת.

סעו לאט ובזהירות!

 

התקנת הרשת בבית

כמובן שגם התקנת הרשת על החלון עצמו היא פעולה שעדיף לעשות בסיוע בעל מקצוע. אנחנו מתחייבים לקחת את המידות המדויקות של החלון שלכם, להתאים את הרשת הנכונה ואת מסגרת האלומיניום המתאימה ולהתקין את הרשת באופן המקצועי ביותר.

 

האם יש יותר מסוג אחד של רשת אלומיניום?

בהחלט! אנו יכולים להתאים לכם את הרשת המתאימה לכם ביותר – תוכלו לבחור בין רשת נפתחת לרשת מקובעת, מידות שונות ועוד. תוכלו לבחור רשת בהתאם לתקציב שלכם, לעיצוב הבית, קיומם של חיות מחמד וכדומה.

 

שימוש בדוחי יתושים

אנו ממליצים לבחור ברשת אלומיניום על פני קוטלי יתושים. יש לזכור שהתכשירים השונים לא מספקים הגנות מחלטות, בעוד שהרשת יוצרת הגנה מלאה.

בנוסף, כל תכשיר כימי עלול ליצור סכנה בריאות ומסכן את הסביבה. רשת אלומיניום היא פתרון ידידותי יותר במקרה זה.

 

החלפת רשתות ישנות

בכל מקרה של רשת ישנה או בלאי שנוצר, ניתן להחליף את המוצר הישן ולהתקין במקומו רשת חדשה שתמלא את התפקיד.

 

אחריות, מקצועיות וניסיון!

פתרון רשת אלומיניום של אין יתוש הוא פתרון שמביא עימו 20 שנות ניסיון, זמינות, מהירות ואיכות – צרו עמנו קשר!

בעל חיים

 

אולי יעניין אותך גם