חיפוש

איך לבחור חברת ניהול חניונים איכותית ומקצועית

אולי לא חשבתם על זה עדיין, אבל איך בעצם עובד חניון? מי מתפעל אותו? מי שומר עליו? אלו שאלות שאנו לא בהכרח מייחסים אליהן חשיבות בחיי היום יום, אך לבעלי חניונים ומגרשי חנייה תהיות ודאגות אלו לא

יוצאות מראשם.

אם לא ידעתם, לכל אלו דואגת חברה לתחזוקת חניונים, וככה תוכלו לבחור באחת איכותית ומקצועית.

 

אבטחה בכל שעות היממה

חניונים ומגרשי חנייה עלולים להפוך לשוק פרוץ לגניבת רכבים, מקרי פריצה, מקרי שוד ועבירות על החוק. חברה לניהול חניונים שאכפת לה מלקחותיה, שאלה אתם נהגי הרכב, תדאג לרשת את החניון במצלמות אבטחה, כוח אבטחה זמין ותבנה חדר פיקוד מסודר לטפל בתלונות ותקלות שעלולות לקרות ביום יום. בנוסף על אלו, חלק מפרוטוקול האבטחה הוא חסימת החניון בשעות שאינו פעיל. במידה והחניון עובד 24 שעות ביממה. חברה מקצועית תדאג להציב אנשי אבטחה ונציגי שירות בשטח החניון.

 

יציבות כלכלית

כל חברה לתפעול חניונים בסופו של דבר פועלת בשטח של רשות מקומית או אזורית. אחת מסגולתה של חברה מקצועית היא עמידה בחובות ובבירוקרטיה מול אותה רשות מקומית. בנוסף על כך, סממן לחוזקה של חברה היא יכולת תפעול שיפוץ חניונים. מה הכוונה? חברת ניהול חניונים מקצועית תדע לראות חניון וכיצד הוא יעיל לתושבים, מה הם חסרונותיו ופגמיו וכיצד היא יכול לשפר ולשפץ אותם. בסופו של דבר, שירות לקוחות והבנת צורכי הלקוח היא מה שהופך עסק למשגשג.

 

תחזוקה שוטפת

קווי חנייה ברורים ומדויקים, סימון כיווני נסיעה על הדרכי החניון, סימון אזורי החנייה וניקיון החניון הם רק חלק מכל עבודת התחזוקה שמצריך חניון, על אחת כמה וכמה חניון תת קרקעי. חברת ניהול חניונים מקצועית תדע להעמיד את כל השירותים שעלול להזדקק להם הלקוח שלה, כולל מעלית נגישות לבעלי מוגבלות תנועה. נוסך על כך, היגיינה וסטריליות הן תנאי מחייב בכל עסק במדינת שישראל, גם איפה שאנחנו מחנים את הרכב.

 

טכנולוגיה ותפעול

חברה מקצועית לניהול חניונים תדע להעמיד את מיטב הכלים שמאפשרת הטכנולוגיה כדי להקל על ההתנהלות בחניון. זה מתחיל במחסומים חכמים שפועלים עם חברות החנייה השונות כמו פנגו וסלופארק, עמדות תשלום חכמות, זיהוי חכם של לוחיות רישוי, נורות סימון מעל עמדות חנייה וזה רק על קצה המזלג.

 

מכניסים לפארקינג

כפי שניתן לראות, יש מספר פרמטרים מרכזיים שניתן על פיהם לקבוע העם חברה לניהול חניונים היא מקצועית. בתוך כל אחד מפרמטרים אלו; יש עולם ענק של מטלות לביצוע, כלים חכמים להשתמש בהם והתכנון קדימה לעולם לא עוצר. חברה מקצועית באמת של ניהול חניונים תדע להשתמש בכל אלו בכדי לייעל את פעילות החניון בעתיד, כול לשיפוצו, הרחבתו והתאמתו ככל האפשר לצורכי היום יום של סביבתו.

רכבים חונים

 

אולי יעניין אותך גם