חיפוש

רק אל תיגע לי ברכב! איך תשמרו על רכבכם מפני גניבות ופריצות

פריצה וגניבת רכב עשויה לפגוע קשות בתחושת הבטחון שלנו ולגרום לנו נזק משמעותי. רבים נעזרים ברכב כמקור פרנסה ותלויים בו כדי להגיע למתחמי עבודה ולימודים מרוחקים. ג'י אס מערכות מציעה לכם דרך מושלמת למנוע פריצות לרכב באמצעות מערכות אזעקה יעילות ומצלמות אבטחה הניתנות לשליטה מרחוק. 

 

ג'י אס מערכות

ג'י אס מערכות הוקמה כדי לתת מענה מלא לכל צורכי אבטחת הבית והעסק שלכם. ג'י אס מתקינה מצלמות אבטחה בטכנולוגיות שונות כדי לענות על כל צורך, מערכות אזעקה משוכללות, קודנים ומערכת אינטרקום חכמה המאפשרת בטחון מירבי כדי לשמור על המבצר הפרטי שלכם מאובטח מכל פינה. למידע נוסף פנו לאתר החברה GS SYSTEMS.

להגן על המכונית שלך מפני גניבה

כיצד ניתן לשמור על הרכב מפני פריצות וגניבות?

כדי להגן על רכב החונה דרך קבע סמוך לבית או לבית העסק תוכלו להעזר במצלמות במעגל סגור דוגמת מצלמת אבטחה בשידור חי המאפשרת לכם לצפות ברכב ולבדוק את הנעשה סביבו כדי להפיג כל חשש. בנוסף, קיימים מספר סוגי מצלמות נוספים המתאימות לצרכים שונים ולהיקפים שונים של אבטחה. המגוון הגדול מאפשר לכם לבחור את מעגלי האבטחה האידיאלים עבור הצרכים שלכם.

 

מצלמות אבטחה במעגל סגור

ישנם סוגים שונים של מצלמות אבטחה כדי להתאים לצרכים שונים של הגנה. המצלמות הנפוצות ביותר לשימוש כיום הינן המצלמות הנסתרות ומצלמות IP. המצלמות הנסתרות מאפשרות לנו היבטים רבים של הגנה על הרכוש שלנו, מפני פורצים המגיעים מבחוץ או עובדי משק שונים הנמצאים בבית הפרטי או עובדים בבית העסק.

בנוסף הם מאפשרים לנו לצפות בילדים המשחקים בחדרם או בחולה הזקוק להשגחה כאשר אנחנו מחוץ לבית או במפלס אחר של המבנה. מצלמות IP אמנם זקוקות לווי פיי יציב אך הן קלות להתקנה ויעילות מאד.

להגן על המכונית שלך מפני גניבה

מערכות אזעקה

כדי להגן על הבית ועל בית העסק ועל הרכבים הנמצאים בשטחם, מערכת אזעקה יעילה מתחילה בתכנון נכון. ג'י אס מערכות מתמחה בהתאמת מערכות אזעקה לצרכים המשתנים של כל לקוח. ישנן שני סוגי מערכות אזעקה עיקריות: קווית ואלחוטית. מערכת האזעקה הקווית הינה מערכת אמינה ויציבה שכמעט ואינה זקוקה לתחזוקה, אך דורשת הכנסת קווי חשמל לתוך הקירות, היא מתאימה בעיקר למי שהבית או בית העסק נמצא בבנייה וניתן להכניס את החוטים תוך כדי השיפוץ או ההקמה.

למי שאינו מעוניין בהרס קירות יכול לבחור במערכת אלחוטית אך לקחת בחשבון שהיא תלויה בווי פיי יציב ודורשת תחזוקה מסויימת.

 

לסיכום

חברת ג'י אס מערכות מתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, קודנים ואינטרקום משוכלל כדי לכסות כל פינה בבית העסק או בבית הפרטי שלכם, לשמור על ציוד יקר ועל הרכב שלכם, הכל כדי שאתם תוכלו לעבוד, לבלות ולישון בראש שקט.

להגן על המכונית שלך מפני גניבה

אולי יעניין אותך גם