חיפוש

מרגיל ליוצא דופן: עיצוב מכונית שתתאים לסגנון הייחודי שלך

אוהבי רכבים מתחלקים ל – 2 סוגים. אלה שמסתפקים במכונית רגילה, סטנדרטית ואלה שרוצים מכונית מעוצבת שתגרום לכל הסובבים לעצור ולהסתכל עליה. המדריך הנוכחי מתאים לשני הסוגים של האנשים והוא יציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה לעיצוב המכונית שברשותכם. הישארו כאן ותצאו עם רעיונות מקוריים שלא תמצאו בשום מקום.

 

הדבקת ריסים

מי שרוצה להפוך את הרכב שלו ליוצא דופן צריך להתחיל בהדבקת ריסים. שימו לב, אין הכוונה בהדבקת ריסים על העפעפיים שלכם, אלא אלה של הרכב. כלומר, על הפנסים הקדמיים. כדאי שתדעו שהריסים הענקיים יעניקו לרכב שלכם מראה של פרצוף שיעלה חיוך בקרב נהגים והולכי רגל שיימצאו בסביבתכם.

עיצוב רכב

הוספת מדבקה מעוצבת לרכב

פסקה זו תאפשר לכם למצוא מדבקות שיהפכו את הרכב שלכם ליוצא דופן או לכזה שמעביר מסר אודות האופי שלכם. אם זה נשמע לכם מעניין, כדאי שתערכו חיפוש אודות מדבקה לרכב שתתאים לסגנון שלכם. אנחנו מצאנו למשל מדבקות בצורה של להבות, דובי פנדה ולבבות. אם תרצו להעביר מסר מסוים, תוכלו לבחור באחת מהמדבקות הבאות:

  • נסיך ברכב
  • תינוק ברכב
  • נהג חדש וכו'

 

בחירת ריפוד ייחודי

אי אפשר לכתוב מדריך שיעזור לכם להפוך את הרכב ליוצא דופן מבלי לכתוב כמה מילים על הריפוד הייחודי. יש מגוון עצום של ריפודים, כך שתוכלו לבחור את זה המתאים לכם ביותר. אנחנו נתקלנו לא פעם במי שבחרו בריפוד שמודפסת עליו תמונה של אישה. כך שאנשים שעוברים ליד הרכב, עשויים לחשוב שיש מישהו בתוכו. שימו לב, אם אתם בוחרים לשדרג את הרכב שלכם באמצעות ריפוד, כדאי שתדעו שהוא ניתן להסרה, כך שאפשר לכבס אותו. יש הטוענים כי צריך לבדוק את סוג הבד באופן מעמיק, כי יש בדים שעשויים להתגלות כדליקים ולסכן את יושבי הרכב  בימי הקיץ החמים.

עיצוב רכב

צביעה כללית של הרכב

אם יש לכם אומץ, אתם יכולים להחליף את צבעו של הרכב לכל צבע שרק תרצו. למשל, כחול, ורוד, ירוק מנומר ועוד. הימנעו מלצבוע את הרכב שלכם באופן עצמאי עם צבע אקראי. שכן, אתם עשויים לגלות שדרך זו תעלה לכם ביוקר. ההמלצה שלנו היא לפנות אל מומחים בתחום שיש להם צבע שמותאם לרכב. חשוב לציין שיש 2 חסרונות עיקריים באפשרות זו.

קודם כל, היא מתאימה לאנשים החלטיים שלא צפויים לשנות את דעתם בעוד כמה ימים, בגלל שהצבע בדרך כלל אינו ניתן להסרה. חוץ מזה, מדובר בהליך שעשוי להקשות על מכירת הרכב בהמשך הדרך. הרי בחירה בצבע לא סטנדרטי עשויה להפחית את מספר המתעניינים בו.

 

השורה התחתונה

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם להפוך את המכונית שלכם ליוצאת דופן. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שתצטרכו פשוט לבחור באפשרות המתאימה לכם וליהנות מהתוצאה הייחודית. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

עיצוב רכב

אולי יעניין אותך גם