חיפוש

מוכר את הרכב ? 4 יתרונות במכירת רכב לפירוק

אם יש לכם רכב ששבק חיים, הוא עושה בעיות, לא עובר טסט ואתם כבר לא צריכים אותו יותר, כדאי שתכירו את היתרונות שבמכירת רכב לפירוק. הרי אתם כבר לא תשמשו עם הרכב, במצב שהוא נמצא הוא רק עולה לכם כסף, ברגע שאתם מוכרים אותו, אתם נהנים מיתרונות שאולי אפילו לא חשבתם עליהם. אז בואו נראה איך זה עובד.

 

מרוויחים כסף על הרכב

גרוטאת רכב מהווה מפגע מסוכן. פעמים רבות הרשות המקומית פונה לבעל הרכב בדרישה לפנות את הרכב לפני נקיטת צעדים. במקרים כאלו ואחרים בהם הרכב כבר לא יכול לעלות על הכביש, חשוב להכיר חברות לפירוק רכבים כמו חברת breakdown.co.il העוסקת בפירוק רכבים וכך בעל הרכב מקבל תגמול כספי על גרוטאת הרכב שמכר בקלות ובנוחות.

 

רכב ישן תופס מקום חנייה

לא יעזור כלום, אם רוצים את מקום החנייה פנוי, צריכים לפנות אותו ולהזיז את הרכב הישן משם. הרבה אנשים מנסים להיפטר מהרכב ומפרסמים אותו למכירה, ובינתיים, החנייה תפוסה והרכב הישן תופס מקום נחוץ. אתם יכולים למכור את הרכב לפירוק וגם להרוויח עליו כסף וגם להנות ממקום חנייה אופטימלי.

 

קשה למכור רכב ישן

מרבית הרכבים שעל הכביש הם לא בני מעל 10 שנים. ברגע שרכב הופך ל"מבוגר", הוא כבר נזקק לטיפולי מוסך רבים. הוא צריך לראות מוסך מידי הרבה פעמים כך שהתחזוקה שלו הופכת ללא רווחית בעליל. בעלי רכב ישן מנסים בדרך כלל למכור אותו ביד שנייה. הבעיה היא שלא קל למצוא קונה לרכב ישן שעושה כל כך הרבה בעיות. במקום ניסיונות למכור את הרכב, ניתן לפנות לחברה העוסקת בפירוק רכבים וכך להנות מתגמול כספי על הרכב ופינוי המקום שהוא תופס.

 

תרומה לאיכות הסביבה

ברגע שאתם מוכרים את הרכב הישן והמזהם לפירוק, אתם תורמים לאיכות הסביבה. הרי כל נסיעה ברכב ישן מזהמת את האוויר ופולטת גזים רעילים. כאשר אתם מוכרים את הרכב לפירוק, אתם שומרים גם על עצמכם וגם על שאר הנהגים מפני אוויר מזוהם יותר.

 

מתי משתלם למכור רכב לפירוק?

אם הרכב שלכם לא עולה על הכביש, מוסך לא יעזור לו כדי לחזור לכביש או כאשר מחיר התיקון הוא יקר מידי ולא משתלם, ההמלצה היא לפנות לחברה העוסקת בפינוי רכבים לפירוק. פעמים רבות רכבים יוצאים מכלל שימוש לאחר מעורבות בתאונת דרכים והופכים לטוטאלוס. במצב כזה אין מה לעשות עם הרכב וצריך לפנות אותו לגריטה. אז למה לא למכור אותו לחברה העוסקת בתחום ולהרוויח עליו סכום נחמד?

 

לסיכום

כמסוכם, על ידי מכירת רכב לפירוק ניתן לקבל תגמול נחמד מבלי מאמץ מיותר. חברת הפירוק מגיעה למקום חניית הרכב ובעל הרכב לא צריך לעשות דבר.

לחיצת יד

 

אולי יעניין אותך גם