חיפוש

מה עושים במקרה של שאיבת דלק שגוי?

לכל רכב יש את סוג הדלק שמתאים לו, ובתחנות הדלק ישנה הפרדה בעזרת צבעים בין סוגי הדלקים השונים. עם זאת, רגע אחד של חוסר תשומת לב עלול להוביל למצב שבו מילאתם את מיכל הדלק של הרכב שלכם בסוג דלק שגוי. מדובר על מצב שעלול לגרום נזק משמעותי לרכב שלכם, אך למרבה המזל יש פתרון שיוכל לעזור לכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הפתרון הזה. 

 

שאיבת דלק שגוי

המקרה הקלאסי בו מתרחשת שאיבת דלק שגוי היא חוסר תשומת לב בתחנת דלק. בדרך כולנו מודעים להבדל שבין המשאבה הירוקה לזו הכחולה, אך שנייה אחת של חוסר ריכוז תגרום להזרמת דלק שגוי אל המנוע שלכם. המקרה הסביר יותר הוא זה שבו גיליתם את הבעיה בתחנת הדלק. עליכם כמובן לעצור מיד, ולהוציא את הדלק שהכנסתם. אבל השאלה היא איך עושים את זה.

שאיבת דלק שגוי

שירותי מוסך עד הבית

אחד השירותים הכי בסיסיים שניתן לקבל בשירותי מוסך עד הבית זו שאיבת דלק שגוי. לחץ כאן כדי לראות פרטים אודות השירות, אך בקצרה ניתן לומר שזהו הפתרון היחיד בסיטואציה שבה אתם נמצאים. צוות המוסך מחזיק בכלים הדרושים כדי לבצע שאיבה לדלק השגוי ולהחזיר את המנוע שלכם למצב תקין.

 

עצרו את הנסיעה

במידה וגיליתם בדרך כלשהי שיש במנוע שלכם דלק שגוי במהלך נסיעה, הדבר החשוב ביותר הוא לעצור ולהזמין את שירותי המוסך, כדי למנוע נזק למנוע.

 

האם ניתן להתגבר על הבעיה לבד

הסיבה שאנחנו ממליצים לכם להזמין שירות של שאיבת דלק שגוי היא שמדובר על בעיה שבכוחות עצמכם יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי לפתור. ברגע שנכנס דלק שגוי למנוע שלכם הוא עלול לגרום לנזק, וגם אם הצלחתם לרוקן את מיכל הדלק אתם לא יכולים להיות בטוחים שאכן לא נשאר דלק שגוי במיכל. המשאבה שיש למוסך שלנו היא מה שיוכל להבטיח לכם ניקיון מוחלט של המנוע.

האם ניתן להתגבר על הבעיה לבד

מחיר

המחיר של שאיבת דלק מהמנוע משתנה בין סוגי רכבים ומנועים, כאשר בדרך כלל המחיר הוא בין 600 ל850 ₪. שירות במקום מרוחק, או מקרה מורכב יותר של שאיבה יכולים גם לגרום לכך שהמחיר יהיה מעט יותר גבוה. במידה וגיליתם שיש לכם במנוע דלק שגוי מחוץ לתחנת דלק, נוכל לספק לכם שירות של מילוי דלק חלופי בתוספת תשלום, בכמות שתספיק לכם לנסיעה לתחנת דלק.

 

לסיכום

שאיבת דלק שגוי עלולה לגרום נזק רציני למערכות הפנימיות של המנוע. סוג הדלק שאותו הרכב שלנו צורך הוא לא רק המלצה, וכל מערכות הרכב בנויות בהתאם לסוג הדלק הזה. זו הסיבה שבמקרה של שאיבת דלק שגוי הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להפסיק את הנסיעה ולהמתין במקום. לאחר מכן התקשרו לשירותי מוסך עד הבית שיגיעו אליכם ויפתרו את הבעיה עם שאיבה.

מה עושים במקרה של שאיבת דלק שגוי

אולי יעניין אותך גם