חיפוש

מה כרוך בהשכרת רכבים?

בקרב ישראלים רבים הפכה השכרת הרכבים להיות שירות מבוקש מאד. ישראלים רבים נהנים היום מהיצע רחב של חברות השכרת רכב שהן גם בעלות סניפי שירות בפריסה ארצית. במדריך שלפניכם תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ביצוע חוזה להשכרת רכב, לכן אם גם אתם מתלבטים הגעתם למקום הנכון.

 

פתרון ניידות לכל מטרה, לכל זמן ולכל אדם

בארץ, השכרת רכב מעניקה פתרונות ניידות למען קשת צרכנים רחבה, החל מתיירים בחול, משפחות שרוצות לטייל בארץ, אנשי עסקים למיניהם וכלה באנשים שהרכב שלהם ניזוק קשות או אף נגנב ומהסיבה הזו זקוקים לרכב חלופי. לפרטים נוספים, ניתן ומומלץ בחום לפנות – סוכנות הרכב קאר אקספרס.

 

כשהתחרות עולה – הצרכן מרוויח

מחירי הדלק הגבוהים כמו גם עלויות הרכישה, הטיפולים לרכב, פקקי התנועה ועוד מגוון סיבות מסבירות למה חלק מהאנשים אינם מעוניינים ברכישת רכבים. יחד עם זאת, מידי פעם עולה צורך ברכב. שיש ביקוש יש מי שיהיה מוכן לספק את ההיצע – מהסיבה הזו התחרות גוברת בשוק השכרת הרכבים. המשמעות היא שבישראל היום יש היצע רחב ביותר של חברות השכרת רכבים, כאשר התחרות שהן מייצרות מקלה על הצרכן אשר זוכה להטבה במחירים והתנאים.

 

ביטוח השכרת רכב

זוהי חובתן של חברות השכרת הרכבים לבטח את כל רכביהן בביטוח חובה, בהתאם לחוק בישראל. מלבד ביטוח חובה, החברות לרוב נוהגות לבטח את הרכבים גם בביטוחים נוספים. חשוב להדגיש שבמקרים של תאונה או גרימת נזק, הנהג יתבקש להשתתף בתשלום בעבורו.

ביטוחים שלרוב נכללים במסגרת מחיר השכרת הרכב הם ביטוח עבור תאונות אישיות (PAI), ביטוח עבור נזק בגין תאונות – אשר אינו כולל השתתפות עצמית (CDW), ביטוח צד ג' (TPPD), וביטוח אשר מכסה מקרים של גניבת רכב (TP).

 

סוגי הרכבים להשכרה

כל חברת השכרת רכב שמכבדת את עצמה מחזיקה במספר קבוצות רכבים עיקריות, לרבות רכבים קומפקטיים, משפחתיים אשר מכילים מקומות ישיבה רבים יותר עם אפשרות להרכבת כיסא תינוק, רכבי מנהלים מפוארים שכוללים אבזור משוכלל ומתקדם, רכבים מסחריים בעלי תא מטען מרווח וגדול למטרות עבודה או הסעות, ולבסוף – רכבי יוקרה ושטח כמו ג'יפים.

 

לסיכום, כיצד להשוות מחירי השכרת רכבים?

כאמור, בישראל ישנו היצע רחב של חברות השכרת רכב. עובדה זו מיטיבה עם הצרכן בכל הקשור למחירי ותנאי השכרת הרכבים בארץ. לכן, טרם החתימה על חוזה השכרת רכב בארץ, כדאי לערוך השוואת מחירים יסודית, מקיפה ומקצועית. אנחנו בסוכנות הרכב קאר אקספרס מכוונים רק לטובתכם. טרם הפנייה אלינו ועל מנת לבצע השוואת מחירים, יש להתייחס למשתנים הבאים:

ראשית, יש לוודא מה תהיה נקודת האיסוף של הרכב. כמו כן, מהו סוג הרכב המיועד – האם הוא ידני או אוטומטי? קומפקטי או משפחתי? בהמשך לכך, איזה ביטוחים נכללים במחיר ההשכרה? האם הצעת המחיר לביטוח אשר כלולה בחוזה ההשכרה מבטלת את ההשתתפות העצמית? חשוב מאד גם לוודא האם מחיר ההשכרה כולל את דמי הטיפול ברכב במידה ונגרם לו נזק. לבסוף, יש לבדוק האם הצעת המחיר כוללת אפשרות לנהג נוסף ברכב המיועד.

השכרת רכב

אולי יעניין אותך גם