חיפוש

מהו סוג הרכב הבטוח ביותר לשנת 2021

היכרות עם סוגים שונים של כלי רכב היא תנאי להצבת הבטיחות בראש סדר העדיפויות. אבל איזה סוג של כלי רכב הכי בטוח, מה ההבדל בין מערכות הבטיחות של 2021 לבין אלו שהיו קודם לכן, וכיצד מתאימים את הדגם לתקציב? הנה כל התשובות

יותר ויותר נהגים מבינים כיום את החשיבות של בחירת כלי רכב בטיחותי. אם בעבר התקציב עמד בראש סדר העדיפויות והוא למעשה היה השיקול היחיד שמתייחסים אליו, הרי שבשנת 2021 הפוקוס עובר לנושא של בטיחות. כמובן שהתקציב עדיין משחק תפקיד משמעותי, אבל החדשות הטובות הן שיש המון פתרונות מימון שמאפשרים להשיג גם רכבים בטוחים במחיר משתלם.

מצד שני, היצע הדגמים מאוד גדול ולא תמיד ברור באיזה מהם להתמקד. לכן, הפתרון הוא לחלק את כל הרכבים הבטיחותיים לקטגוריות. מהרגע שעושים את זה, רואים שדווקא די פשוט לזהות את סוג הרכב הכי בטוח לשנת 2021.

בראש הרשימה – ג'יפים או קרוסאובר

אין כמעט ספק לגבי זה שהג'יפ הוא הרכב הכי בטיחותי שקיים בשוק הפרטי. בגלל הגובה של הגי'יפ ואמצעי המיגון שמורכבים עליו לצורך נהיגה בתנאי שטח, הוא הופך להיות בטיחותי יותר גם במהלך נסיעה על הכביש. בנוסף, יש כיום סוגים שונים של ג'יפים לבחור מתוכם והמשמעות היא שלא צריך להתפשר על אבזור או על מפרט.

לצד הג'יפים, כדאי לציין לטובה את דגמי הקרוסאובר. אלו רכבים שמהווים סוג של יצור כלאיים בין הג'יפים לבין הרכב הפרטי, אבל בסגנון קצת יותר מעוצב ואלגנטי. כמו כן, רכבי קרוסאובר זוכים להצלחה כי הם מתאימים לשלל שימושים ומשום שיש יצרנים שונים שמציעים אותם למכירה. 

מה לגבי מכוניות משפחתיות?

אי אפשר לדבר על רכבים בטוחים לשנת 2021 בלי להזכיר את המכוניות המשפחתיות. אמנם גם פה ההיצע כמעט אינסופי, אבל יש יצרני רכב שמדגישים את הבטיחות ואף מבליטים אותה על חשבון מפרט, ביצועי מנוע וכן הלאה.

המכוניות המשפחתיות יכולות להיות בטוחים ומהנות רק אם הן עומדות במבחני הריסוק המקובלים של הענף. במידה ולא בטוחים לגבי הנתון הזה, יש מקום ליצור קשר ישיר עם היבואן ולשאול אותו לגבי מבחני ריסוק כאלה ואחרים. 

לא לשכוח את רכבי היוקרה!

מי שהתקציב לא משחק עבורו אף סוג של תפקיד יכול להתמקד ברכבי יוקרה. בשביל שרכב מסוים יענה על הקריטריונים של קטגוריית היוקרה, הוא חייב להיות גם אקסקלוסיבי וגם בטיחותי יותר. אז מהבחינה הזו, בעלי הון שמספיק להם לרכישת רכבי יוקרה יכולים להרוויח פעמיים: גם את הביצועים הטובים וגם את הבטיחות.

לסיכום

יש סוגים שונים של רכבים בטוחים. בשנת 2021, מה שהכי כדאי להתמקד בו אלו הג'יפים ואז רכבי הקרוסאובר, המכוניות המשפחתיות בדירוג גבוה וכמובן רכבי היוקרה. 

אולי יעניין אותך גם