חיפוש

ליסינג והשכרה למשאיות ומסחריות: ניתוח עלויות ושיקולים פיננסיים

סדרת כתבות שעסקה בתחום הליסינג וההשכרה של כלי רכב מסוגים שונים, גרמה להתעניינות רבה בקרב הגולשים ברשת. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו אינספור פניות מצד קוראים קבועים של המדור שביקשו לדעת פרטים אודות העלויות של השכרה וליסינג של משאיות. לא נותרנו אדישים לשורת הבקשות. שכן, בדקנו את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם האינפורמציה שתעשה לכם סדר.

 

ההגדרה של השכרה וליסינג

רגע לפני שנציג בפניכם את ההתרשמות הכוללת שלנו מהעלויות השונות, עליכם לדעת מהי ההגדרה של 2 האפשרויות שמופיעות בכותרת הראשית – ליסינג והשכרה של משאיות. האפשרות הראשונה, ליסינג, מתאימה בעיקר לבעלי עסקים שזקוקים למשאית צמודה לזמן ממושך. הליסינג מאפשר לקבל משאית חדשה מהניילון לתקופה ממושכת שעשויה לארוך 3 – 4 שנים ולעיתים אף יותר. יש יתרונות רבים שבאים לידי ביטוי בעת בחירה אפשרות זו, למשל:

  • קבלת משאית חלופית בעת הצורך
  • שירות אישי זמין מצד נציגי החברה
  • שירותי חילוץ וגרירה ועוד

האפשרות השנייה, השכרה של משאית, עומדת לרשות כל אדם (בעל עסק או אדם פרטי) שרוצה לבצע הובלה כלשהי לטווח קצר יחסית.

מַשָׂאִית

בואו נדבר תכל'ס – כמה תשלמו עבור כל שירות?

מי שיבחרו לשכור משאית לתקופה קצרה, צפויים לשלם בסביבות ה – 600 ₪ ליום. ראוי לציין שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל המשאית ולשימוש שלה. העלות של ליסינג למשאית צפוי לנוע סביב ה – 3,500 ₪ לחודש. העלויות משתנות גם כאן בהתאם להיקף השירות ולחברה הנבחרת. כדאי שתדעו שההמלצה הגורפת של המומחים בתחום היא לבחור בשירותיה של חברה מוכרת ומומלצת כמו גטליס ליסינג והשכרה שתקנה לכם שקט נפשי לאורך כל תקופת הליסינג או ההשכרה.

 

מה הדרך המשתלמת ביותר מבין השתיים?

הדרך המשתלמת ביותר עבורכם נובעת מהצורך. אם אתם צריכים משאית לתקופה קצרה בלבד, עליכם לבחור בשירות ההשכרה. נכון, הוא נחשב ליקר יותר בהשוואה לשירות הליסינג, אבל הוא יתאים לצרכים שלכם באופן מדויק. הרי אתם לא רוצים לשלם על משאית לאורך שנים ולגלות שבסופו של דבר עשיתם בה שימוש למספר ימים בודדים בלבד. הדבר נכון גם מהכיוון ההפוך. שכן, אם יש לכם צורך בהשכרה לטווח ארוך, ישתלם לכם לבחור בליסינג ולא בהשכרה.

מַשָׂאִית

קחו טיפ חשוב ותשימו דגש על איכות והיקף השירות

חשוב מאוד לבדוק את עלויות ההשכרה והליסינג טרם הבחירה. יחד עם זאת, אנו רוצים להדגיש כי הבחירה מבין השתיים צריכה להתבצע תוך בחינה מעמיקה של שיקולים נוספים שנוגעים לאיכות ולא רק לעלות. ברגע שתבחרו במשאית איכותית, אתם תחסכו לעצמכם לא רק כסף, אלא גם זמן.

 

השורה התחתונה

בשורות שלעיל הוצגו בפניכם העלויות השונות שבאות לידי ביטוי בעת ליסינג והשכרה של משאיות ומסחריות. כעת אתם מכירים בתחום מקרוב, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה ביותר מ – 2 הבחינות: עלות ואיכות.

מַשָׂאִית

אולי יעניין אותך גם