חיפוש

טסים לחו"ל? כיצד לבחור את הרכב המושלם להשכרה

חופשה חלומית בחו"ל מצריכה תכנון מוקדם של הנחיתה ביעד ובחירה תואמת במלון ורכב צמוד. סדרת מדריכים ייעודית שהוצאנו לאחרונה, תקל עליכם בהליך ותציג בפניכם בכל פעם מחדש חלק אחר בתכנון הדרוש. במדריך זה והחמישי במספר, תגלו איך תוכלו לבחור את הרכב המושלם שיתאים לצרכים שלכם באופן מדויק.

 

קודם כל – תבדקו אילו חברות השכרה קיימות ביעד הנבחר

בשלב הראשון עליכם לברר איזה חברות להשכרת רכב נמצאות ביעד שבו אתם צפויים לנחות. מומלץ לבחור בחברה שיש לה דלפק בשדה התעופה בלבד ולא בחברה שסניף ההשכרה שלה נמצא במרחק מה מהשדה (אלא אם אתם יודעים שזו תספק לכם שירות מקצועי ותמסור את לכם את הרכב במקום הנחיתה). נמליץ לערוך רשימה מסודרת של חברות ההשכרה שהתגלו כמתאימות, כדי שתוכלו ליישם את השלב הבא בקלות.

רכב שכור מושלם

תבררו איזו חברה נחשבת למומלצת ביותר

שמענו לא פעם על מי שבחרו בחברה להשכרת רכב ללא בירור מעמיק זה. מדובר בטעות חמורה שגרמה להם לשלם ביוקר בסופו של דבר. אם אתם רוצים להימנע מטעות זו, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות כל אחת מחברות ההשכרה שמופיעה ברשימה שהכנתם.

כך שאם למשל הכנתם רשימה של השכרת רכבים בדובאי, תצטרכו לכתוב את שמה של החברה בשורת החיפוש של גוגל ולבדוק מהן חוות הדעת שנכתבו עליה בלשונית הביקורות. מדובר בהליך חשוב ליישום. שכן, הוא יגלה לכם איזו חברה תעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

 

תבחנו את הקטלוג של החברה

סביר להניח שבשלב זה אתם מחזיקים בשם של החברה להשכרת הרכב המתאימה לכם. כעת, תצטרכו לערוך חיפוש ברשת, כדי להגיע לקטלוג הרכבים שלה ולראות מה בדיוק הוא כולל. כך שאם למשל בחרתם בחברה מסוימת שמציעה שירותי השכרת רכב בדובאי ליום אחד, עליכם לגלוש לאתר שלה, כדי לראות אילו רכבים זו מציעה ללקוחותיה.

חברת השכרת רכב

תבחרו את הרכב המתאים לכם מכל הבחינות

הימנעו מבחירה אקראית של רכב שמתבצעת אך ורק על פי המראה החיצוני. שכן, בחירה שכזו עלולה לעלות לכם ביוקר. ההמלצה היא לערוך תחילה רשימה שתרכז את הדרישות שלכם מהרכב הנבחר. שכן, לכל אחד יש צורך שונה. בחרנו להציג בפניכם רשימה לדוגמא שהכנו לא מזמן, בטיול האחרון שלנו בחו"ל:

  • רכב יוקרתי
  • גג נפתח
  • דלתות שנפתחות מעצמן

לאחר שתרכזו את כל המידע החיוני ברשימה, תוכלו לחזור לקטלוג ולבחון את הרכבים שמוצעים בו. כך יתאפשר לכם לוודא שהרכב הנבחר מתאים לכם ב – 100%.

 

מילים אחרונות לסיום

חשוב להכיר בשלבי בחירת הרכב המתאים עבורכם, רגע לפני שתעלו על המטוס לחו"ל. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל שלב, כך שנותר לכם רק להביא לפעולה. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו את הרכב המתאים לכם ביותר מכל הבחינות, כדי שיהיה לכם טיול מושלם.

רכב להשכרה

אולי יעניין אותך גם