חיפוש

מה חשוב לדעת על השכרת רכב ומשאית?

בין אם אתם זקוקים למשאית גדולה למעבר דירה או להובלה ממקום למקום, תוכלו לשכור משאית שתהיה מצויינת עבור המעבר ולהפוך אותו ליותר נוח.

מלבד השכרת משאיות, השכרת אוטו נחוצה לא פחות, בין אם אתם במעבר דירה או צריכים להגיע ממקום למקום ללא התחייבות.

אז מה חשוב לדעת כאשר אנו משכירים רכב ומשאית?

 

השכרת משאית

כאשר אתם משכירים משאית, חשוב שתשימו לב לגודל ולמשקל שלה. לא כל נהג יכול לנהוג על משאית, לא משנה כמה זמן ברשותכם הרישיון נהיגה, זה עדיין לא אומר שתוכלו לנהוג על משאית. רק מי שבידו רישיון למשאית רשאי לנהוג עליה. כל משאית נועד ה למטרה שונה, כך שחשוב מאוד לעשות שיעורי בית ולדעת מה היא המטרה העיקרית שאתם שוכרים משאית. מומלץ לשכור משאית שתהיה בגודל המתאים לספק את הצרכים שלכם ותהיה גדולה מספיק להעביר את הציוד שלו אתם זקוקים.

 

השכרת רכב

כמו השכרת משאית, גם השכרת רכב צריכה להתבצע בצורה נבונה. אוטו צריך לספק את הצרכים שלכם קודם כל. תחום השכרת רכבים הוא מאוד מגוון ופופולרי בישראל. גם אנשים בעלי רכב פרטי, לפעמים בוחרים להשאיר את רכבם בבית ולשכור רכב, בדרך כלל מהסיבות שהרכב שלהם בבית קטן יחסית והם צריכים רכב גדול יותר. ישנם אנשים שצריכים רכב גדול יותר לטיול משפחתי בצפון ואין להם צורך להחזיק רכב גדול שידרוש מהם עליות נוספות. לכן הם מעדיפים לשכור רכב גדול יותר בהתאם לצרכים שלהם.

 

השכרת רכב לחודש

השכרת רכב בארץ לטווח ארוך הופכת את התעריף היומי להיות זול יותר לעומת השכרה של מספר ימים בודדים. ישנם מקרים וההבדלים הם משמעותיים. השכרת רכב לחודש מאפשרת לנו נוחות, ניידות ונגישות.

 

ישנם כמה סיבות עיקריות שמאוד משתלם לכם לשכור רכב לחודש:

כאשר אתה מחזירים רכב למקום עבודה 

במקרה ופוטרתם או התפטרתם ואתם מחזירים את הרכב לחברה ואין לכם רכב יותר, או יצאתם לחופשת לידה. ישתלם לכם לשכור רכב לתקופה של חודש בכדי להגיע לראיונות עבודה ולהתנהל.

 

חופש 

משפחות שאין להם רכב במהלך השנה, לרוב רגילות לכך ומסתדרות. אך במקרה של חופשה של הילדים והמשפחה, המצב קצת שונה ורוצים וצריכים להעסיק את הילדים ולטייל יותר.

 

נסיעות עסקים 

לא מעט אנשי עסקים גרים באזורים יחסית צפופים. בעלי עסקים בדרך כלל יעדיפו להתנייד עם מונית, אך בלו״ז צפוף יעידו מכונית נגישה.

 

עסק חדש 

והקמתם עסק חדש, בתקופה הראשונה לא מומלץ לשכור רכב חברה או לעשות קניות גדולות, לפחות עד שתראו את הצלחת העסק שלכם.

 

לסיכום

השכרה של משאית ורכב צריכה להיות לפי הצרכים שלכם. רק מי שיש לו רישיון על משאית רשאי לנהוג בה. השכרה של רכב יכולה לסייע רבות לאנשים ללא רכב או שזקוקים לרכב גדול יותר לפרק זמן מסוים.

 

מרצדס

אולי יעניין אותך גם