חיפוש

הסעות לאירועים – האם זה באמת משתלם?

מתכננים אירוע כלשהו? רוצים להגיע עם אנשים מסוימים אל אירוע מסוים? כבר הרבה מאוד שנים שניתן להזמין הסעה מיוחדת וספציפית לאותו האירוע, מבלי שתצטרכו להוציא את הרכב הפרטי ולדאוג לאיסוף של המשפחה או של החברים, אך האם הסעה כזאת היא דבר משתלם? במאמר הבא נבדוק האם הסעות לאירועים משתלמות בסופו של דבר.

 

הסעה לאירוע

לא מעט מהאירועים שאנחנו מוזמנים אליהם מתרחשים במקום שבכלל לא קרוב אל הבית שלנו. לפעמים, גם אם כל המוזמנים גרים בקרבת מקום אחד לשני באופן יחסי, ייתכן שהמיקום בו נבחר להתרחש האירוע יהיה מרוחק. כדי שכל המוזמנים יוכלו להגיע באותה השעה, ביחד ומבלי שהם יצטרכו להתאמץ, אפשר להזמין הסעה מיוחדת לאירוע.

הסעות לאירועים בצפון, במרכז או בדרום הן דבר מאוד מקובל ונפוץ. לפי כמות המוזמנים ולפי כמות האנשים שיש צורך להסיע בהם ניתן לבחור בכלי הרכב שיבצע את ההסעה, החל ממיני בוס ועד לאוטובוס גדול.

מִקרֶה

מה יותר משתלם?

לעומת נסיעה ברכב הפרטי, בה אתם לא צריכים לשלם לאף אחד, ארגון הסעה לאירוע הוא דבר שעולה כסף. חברת הסעות היא זאת שתוציא לפועל את ההסעה. היא מוציאה כסף על משכורת לנהג, על כלי הרכב ועל התדלוק שלו. עבור אלו ועבור הרווח שהיא רוצה לייצר, בתור חברה עסקית לכל דבר ועניין, היא גובה מחיר.

בין אם מדובר על מיני בוס ברמת גן או אוטובוסים צפת, תמיד עולה השאלה "מה יותר משתלם", הסעה מאורגנת או נסיעה ברכב הפרטי.

 

מיקום האירוע

מיקום האירוע משפיע בצורה משמעותית על ההוצאה הכספית. ככל שהמיקום רחוק יותר, כך עלויות הנסיעה גבוהות יותר, עקב הדלק שנצרך במהלך הנסיעה. אירוע רחוק יותר יהפוך כל הסעה באשר היא ליקרה יותר.

 

סוג ההסעה

מה שמשפיע על המחיר, בנוסף למיקום האירוע ביחס למקום ממנו תצא ההסעה, הוא סוג ההסעה. אם תבחרו להסיע באוטובוס כמות גדולה של אנשים, תצטרכו לשלם ככל הנראה יותר מאשר אם תבחרו להסיע אנשים במיני בוס.

 

מה מקבלים בתמורה?

למרות שיש מחיר שצריך לשלם, חשוב לזכור שבכל אופן האורחים אמורים להוציא כסף עבור נסיעה לאירוע. בתמורה לרכישת שירותי הסעות לאירוע, תוכלו לקבל וודאות בכך שהאורחים יגיעו בזמן ולמקום הנוכן. כמו כן, האורחים יוכלו להנות יותר באירוע, ללא דאגות של עייפות או השתכרות.

לַחֲזוֹר

החברה המסיעה

בחירת חברה מסיעה היא שלב חשוב בעת בחירת הסעה לאירוע. ככל שהחברה מנוסה ומיומנת יותר בהוצאה לפועל של הסעות לאירועים, כך הסיכויים שלכם לקבל הסעה שתעמוד במטרות שלה גבוהים יותר.

 

בשורה התחתונה – הסעה משתלמת

אומנם נסיעה עולה כסף, אך ביחס לעלות כוללת של אירוע, המארגנים לא יוציאו יותר מדי כסף עבור הסעת האורחים. בתמורה, הם יקבלו הרבה יותר וודאות ויאפשרו לאורחים להנות ללא דאגות.

אירועים

אולי יעניין אותך גם