חיפוש

האם קיים גריל גז שמתאים לנסיעות?

מנגל גחלים הוא לא הפתרון היחיד שמתאים לצליית בשר גם מחוץ לבית. במאמר הבא נסביר מה אפשר לעשות על מנת למצוא גריל גז שמתאים לנסיעות, איך בוחרים אותו ובאיזה פרמטרים חשוב להתמקד

צליית בשר מחות לבית היא דרך מעולה לבלות עם החברים, המשפחה והילדים. עם זאת, חשוב מאוד לבחור את הפתרון המתאים עבור הצלייה ולהשוות בין האפשרויות שעל הפרק.

כך למשל מגלים שבניגוד למה שנהוג לחשוב, מנגל גחלים הוא לא הפתרון היחיד. בפועל, גם גריל שעובד עם גז יכול לספק פתרון דומה וברמה גבוהה.

 

מה היתרונות של גריל נייד ומתקפל?

גריל גז נייד שמתקפל למזוודה יכול להציע פתרונות צליה מעולים למגוון רחב של צרכים ומטרות. קודם כל, מדובר על גריל גז מתקפל שיש לו רגליים מאובטחות וידית נוחה לנשיאה. בזכות האביזרים הללו, קל לשנע את המנגל ממקום למקום – בין אם בוחרים לעשות את זה ברגל או ברכב.

שנית, זהו גריל נייד, מתקפל וקומפקטי שיכול להגיע לגודל של מזוודה. המשמעות היא שלא צריך לוותר על חפצים אחרים שאורזים לשטח ושניתן לצאת איתו לנסיעות ארוכות שכוללות לינה מחוץ לבית. כמו כן, הגריל מתאים כמובן לצליית סוגים שונים של מאכלים – החל מבשר, דרך דגים ועד ירקות.

 

איך בוחרים גריל שמתאים לנסיעות?

התאמה לנסיעות לא באה לידי ביטוי רק במידות של המנגל או בשאלה האם אפשר לקפל אותו. מלבד הנתונים הללו שהם כמובן מאוד חשובים, מומלץ לברר כמה מבערים יש למנגל ומאיזה חומרי גלם הם מיוצרים. לרוב, ההמלצה תהיה לבחור דגם עם מבער נירוסטה אחד לפחות שכולל מתג הצתה אלקטרוני.

המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן של המנגל מאפשר לנו לדעת מראש לאיזה סוג של נסיעות הוא מתאים. באמצעות המפרט ניתן לשער כמה זמן ייקח להדליק את המנגל, האם זה כרוך בשימוש בעוד סוגים שונים של אביזרים וכמה זה יעלה. חוץ מזה, המפרט אמור לכלול בתוכו גם התייחסות לשטח הצלייה של המנגל ביחס למידות הכלליות שלו.

 

המלצות על מנגל שמתאים לנסיעות – וגם לבית

האמת היא שכיום אפשר לשלב בין מנגל שנותן מענה על צרכים מגוונים. מלבד התאמה של גריל שמבוסס על גז או פחמים עבור נסיעות, צריך לדוגמא לבדוק עד כמה הוא מתאים עבור המרפסת. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולקבל המלצות על מנגל מצד חברים, קרובים ובני משפחה.

בסופו של דבר, בחירת מנגל היא חלק מתהליך ארוך שדורש הפעלת מערכת שיקולים מורכבת. אבל אם מקבלים את ההחלטה הנכונה, משדרגים משמעותית את היכולת לצאת לנסיעות ולצלות בשר וחומרי גלם אחרים גם מחוץ לבית. במקביל, ניתן לבחור מנגל שמתאים לחלל החוץ לרבות המרפסת והגינה.

גריל נייד ומתקפל

אולי יעניין אותך גם