חיפוש

האם כדאי לשכפל מפתח לרכב?

רבים מתחבטים בשאלה ,האם כדאי לשכפל מפתח לרכב או לא. נראה שישנם יתרונות רבים לשכפול, אך אחרים חוששים מן המעשה ומן התהליך והעלות שדורש השכפול. רבים מאתנו מכירים את האירוע המעצבן בו אתם נמצאים באיחור, צריכים לאסוף את הילדים או להגיע בזריזות לעבודה ואתם לא מוצאים את המפתח, או שהוא נשאר בתיק של החבר.

אירועים כאלה הם אירועים חוזרים ונשנים שקורים בתדירויות שונות לכל אחת ואחד. שכפול המפתח לרכב, יכול למנוע אירועים כאלה ולהקל עליכם משמעותית במקרה בו אינכם מוצאים את המפתח או שהוא אבד ואתם חייבים לצאת בזריזות. לכן, רבים כיום פונים לשכפול מפתחות לרכב עם קבלת המפתח הראשי. לפניכם כל מה שצריך לדעת על האם כדאי לשכפל מפתח לרכב.

 

מה היתרונות בשכפול מפתחות לרכב?

לשכפול מפתחות לרכב יש מספר רב של יתרונות, הקשורים גם בחיסכון כלכלי וגם בהקניית נוחות מרבית עבור בעל הרכב. כיום מעטים האנשים שלא משכפלים את המפתחות ולרוב רובם של האזרחים במדינתו ישנו מפתח ראשי ומפתח רזרבי. לעוד מידע על שכפול מפתח פנו ללוקינג. לפניכם מספר יתרונות לשכפול מפתחות לרכב:

 

בזכות שכפול המפתח לא תאלצו להיקלע לתהליך שחזור מפתחות

תהליך שחזור מפתחות הוא תהליך מורכב ויקר יותר משכפול מפתח בסיסי. את התהליך נאלץ לעבור מי שאין בידיו מפתח לרכב, לרוב אלו אנשים שלא היה להם מפתח רזרבי, אלא רק אחד וכאשר הם איבדו אותו, לא נותרו מפתחות לרכב כלל. אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו האוטו שלו נעול מפניו ועליו לשחזר את המפתחות. לכן מפתח רזרבי ימנע מכם מצב כזה.

 

נוחות וחיסכון משמעותי בזמן

כולנו חווינו על בשרינו מקרים רבים בהם אנחנו ממהרים כבר לצאת, אך לא מוצאים את המפתחות, או מקרים מעצבנים אף יותר – בהם המפתח שלנו נשכח בתיק של אחר או במסעדה בה ישבנו. במקרים כאלה, החיפוש אחר המפתח גורר מאתנו זמן וביטול תכניות מיותר. קיומו של מפתח רזרבי במקום מוגדר וקבוע, תסייע לכם במקרים כאלה ותשרה נוחות מרבית וחיסכון בזמן.

 

כך לא תצטרכו לקרוא למנעולן

במידה ורכבכם נעול והמפתח נותר בתוך האוטו או שפשוט אינו בידכם, אתם תאלצו במקרים מסוימים לקרוא למנעולם רכבים שיפתח את הרכב עבורכם ויחלץ את המפתח. ברגע שאתם ממתינים למנעולן בזבזתם גם זמן וגם כסף מיותר. הימצאותו של מפתח רזרבי לרכב, תמנע מכם את אי הנעימות ותסייע במקרים כאלה שלצערנו הרב, קורים לכולנו כל הזמן.

 

כיצד ניתן לשכפל מפתחות לרכב?

מאחר ומפתחות הרכבים שונים זה מזה בהתקדמותם ובצורתם, ישנן שיטות שונות ורבות לשכפול מפתחות הרכב. בהתאם לסוג המפתח שלכם, העלות והשיטה בה יבוצע שכפול המפתח יהיו שונים. לפניכם סוגים שונים של שיטות לשכפול מפתח הרכב בהתאם לסוגו:

  1. שכפול מפתח פשוט
  2. קידוד השבב של מפתח עם אימובילייזר
  3. שכפול מפתח אוטומטי שפותח את האוטו בלחיצה
  4. שכפול של מפתח חכם שלא דורש הכנסת המפתח לאוטו כדי להניע

צרור מפתחות

אולי יעניין אותך גם