חיפוש

ביטוח רכב אונליין – משווים מחירים ומוצאים את המחיר הכי טוב

כדי לעשות השוואה בין מחירי ביטוח מקיף לרכב, יש לזכור כי מחירי פוליסות ביטוח רכב משתנים לפי שיקולים שונים כמו גיל הנהג, סוגי כיסויים, עבירות תנועה בעבר ואפילו אם מדובר על נהג גבר או  נהגת אישה.

אז כדי לבחור את הפוליסה המתאימה לכם, אין ברירה אלא לעשות השוואה בין ביטוחים שונים.

 

איך עושים את זה?

מהפכה בחברות הביטוח

חברות ביטוח רבות מציעות כיום את האפשרות הנוחה והמתקדמת לעשות ביטוח רכב אונליין, בתוך מכלול של פעולות אחרות, אותן אתם יכולים לעשות בנוחות, מהבית שלכם, בפיג'מה – דרך המחשב הפרטי שלכם.

אין ספק כי מדובר על מהפכה של ממש, המאפשרת ללקוחות רבים לחסוך זמן וכסף, להימנע מנסיעות מיותרות, תורים ארוכים וטרחה שאין בה צורך.

גם אם תצטרכו להגיש תביעה, תוכלו לעקוב אחריה באופן מקוון, בלי לחכות אפילו לנציג טלפוני.

יחד עם זאת, כדי לבדוק באיזו חברה כדאי לכם לעשות ביטוח לרכב, כדאי לבדוק את המאפיינים הבאים:

 

ערוצי תקשורת

ראשית כל, עם כל הכבוד לאינטרנט, לפעמים צריך גם לדבר על נציג. בדקו איזו רמה של שירות טלפוני אפשר לקבל בחברת הביטוח, עד כמה השירות הזה מקצועי, אדיב ויעיל.

בדקו אילו סוגים של פעולות אתם יכולים לבצע דרך האינטרנט בקלות ואילו פעולות אתם יכולים לעשות רק דרך נציג, עם שליחת פקס ואישור מקורי בדואר…

 

מחירים

כל העניין ברכישת פוליסת ביטוח אונליין היא החיסכון המשמעותי שחברות ביטוח יכולות לתת לכם, כי הן לא צריכות להעסיק נציגי שירות, משרדים גדולים ושלל תשתיות.

אז אם חברת הביטוח שלכם חוסכת כל כך הרבה, גם אתם צריכים להנות מהתוצאה. נכון? אל תחששו להשוות מחירים ואל תשכחו לבדוק בדיוק מה אתם מקבלים בתמורה למחיר שאתם משלמים.

 

כיסויים

לצד הוזלה משמעותית בעקבות ויתור על נציגי שירות, אתם צריכים לבדוק שחברת הביטוח שלכם לא מוותרת על דברים חשובים יותר, כמו למשל כל הכיסויים הרלוונטיים עבורכם.

בדקו את ההתאמה האישית של הפוליסה לצרכים האישיים שלכם כמו כיסוי שירותי דרך וגרירה למשל, זמן ממוצע עד קבלת השירות וכן הלאה.

אל תחששו לחפש את החברה שנותנת לכם את התנאים הטובים ביותר במחירים הנוחים ביותר.

 

לסיכום

זכרו כי רכישה של ביטוח מקיף אונליין היא אולי הזולה ביותר, אבל זה לא פוטר אתכם מעריכת כל הבדיקות הדרושות כדי לוודא שהפוליסה מתאימה לצרכים הספציפיים שלכם.

עריכת השוואת ביטוח מקיף אונליין תגלה לכם אילו סוגי כיסויים בדיוק אתם מקבלים, מה רמת השירות הטלפוני – אם וכאשר תצטרכו אותו, איו סוגים של ערוצי תקשורת אתם מקבלים מהחברה וכמה הם יעילים ולבסוף – איזו חברה מציעה לכם את המחיר המשתלם ביותר, ביחס לרמת הכיסוי והשירותים שהיא מציעה.

 

רכב מבוטח

אולי יעניין אותך גם