חיפוש

איפה אפשר לשכפל מפתח לרכב?

אובדן או שבירת מפתח לרכב היא חוויה לא נעימה. עם זאת, ניתן להעתיק או להחליף את מפתח הרכב כדי למנוע מצב זה. הכול תלוי בסוג מפתח הרכב, הסוכנות או המנעולן שאליו אתם פונים, והאם יש לכם מפתח העתקה או מספר זיהוי של הרכב. כל מנעולן, חנות לחומרי בניין או סוכנות יכולים לעשות עותק של מפתח רכב בסיסי.

עם זאת, קשה ויקר יותר להעתיק את מפתחות הלייזר וה-sidewinder המשתמשים בשבבים בתוכם. ייתכן שבמקרה של אובדן מפתח שכזה תצטרכו לפנות למומחים לשכפול מפתח שפועלים על שבבים.

 

הכנת עותק של מפתח רכב

קשה להעתיק שלטי מפתח מודרניים. הסיבה היא שטכנולוגיית שלט מפתחות מודרנית מאתגרת בכוונה לשכפל מפתחות לרכב כדי להקשות על גנבים. מותגי רכב רבים מאפשרים לבעלי רכב לקחת שני מפתחות בעת קניית הרכב, אבל זה לא תמיד פתרון במיוחד עבור משפחות שחולקות ברכב. על כן, חשוב להכין עותק של מפתח הרכב שלכם, לכל מקרה שלא יבוא.

שכפול מפתח לרכב

שכפול מפתח לרכב בקלות ונוחות

קל לשכפל מפתחות של רכבים אם יש לכם את הידע והציוד הדרוש, דבר שתוכלו למצוא מידי נותני שירות ומנעולנים מקצועיים. אם יש לכם מפתח בסיסי, אז זה כל מה שאתם צריכים, לגשת לחנות המנעולים הקרובה לביתכם. עם זאת, חלק מהמפתחות לרכב יצטרכו פעולות נוספות מאשר שכפול בלבד.

כיום רוב המכוניות החדשות משתמשות בטכנולוגיית שלט אלקטרוני. משמעות הדבר היא שתכנות מחדש של המפתח נחוץ במהלך החלפה או העתקה. ברוב המדריכים לבעלים יהיו ההליכים הדרושים כדי לסייע לך בתכנות המפתח. יש כל כך הרבה מדריכים זמינים באינטרנט שיכולים לעזור לך עם זה.

 

שכפול מפתחות לרכבים שונים

בין אם אתם נוהגים במזדה, ביונדאי או קדילאק אתם חייבים לשכפל את המפתח שלכם לפחות פעם אחת בשביל להיות בטוחים שבמקרה הצורך יהיה לכם מפתח נוסף בשלוף. בין אם אתם נוהגים במאזדה ישנה או ביונדאי מדגם חדשני, אתם חייבים את הטלפון של איש מקצוע שיוכל לעזור לכם במקרה הצורך.

שכפול מפתח לרכב

יונדאי

אם אתם צריכים שירות טוב של שכפול מפתח יונדאי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות למומחים באזור הארץ לשכפול מפתחות. אשר מצוידים בידע והכלים הדרושים לשכפול כל סוג מפתח שלו תזדקקו.

 

וולקסווגן

שכפול מפתחות של רכבי וולקסווגן, יכול להיות מורכב. עקב השינוי בגישה של החברה למפתחות הרכבים, והמעבר לשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. הפכו את המפתחות של הדגמים האחרונים של וולקסווגן למסובכים לשכפול מבעבר.

 

לסיכום

התשובה לשאלה "איכן ניתן לשכפל מפתחות לרכב", תלויה בסוג הרכב, היצרן, והמיקום הגיאוגרפי שלכם. בדקו כבר היום איכן נמצא איש מקצוע הקרוב לביתכם, אשר לעת הצורך יוכל להגיע עד עליכם ולבצע עבורכם את שכפול המפתח של הרכב שלכם במקום.

שכפול מפתח לרכב

אולי יעניין אותך גם