חיפוש

אילו רכבי אספנות ניתן להשכיר?

אם אתם מעוניינים להשכיר רכב אספנות מדליק לאירוע, רכב אספנות מוכר ומפואר שילווה אתכם לפגישה או דייט, או סתם על מנת לעלות חיוך על השפתיים שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה אנחנו הולכים לדבר על נקודה רגישה עבור כל חובב רכבים, רכבי אספנות מפוארים. רכבים פופולאריים שהמוניטין שלהם הונצח באינספור סרטים וספרים, ומגלמים בהוויה שלהם, את החלום האמריקאי במיטבו. 

 

סוגים רכבי אספנות שונים להשכרה

כעת נפנה לסקור מספר רכבי אספנות להשכרה, שכל חובב רכבים יוכל לזהות.

רכבי אספנות

פורד תנדרבירד שנת ייצור 1966

הרכב האלמותי הזה, מהדגם המפורסם עשה את דרכו אל הלבבות של חובבי רכבים בעשרות סרטים, וסדרות טלוויזיה שכולנו גדלנו עליהם. מסדרות מתח ופשע אמריקאיות ועד סרטי פעולה, הפורד תנדרבירד, היא כפי ששמה מציין, מכונית של ציפור ברק. עם מנוע חזק, סידורי ישיבה מפוארים, ומראה שיסובב ראשים ברגע שתעברו איתה ברחוב.

 

קאדילק אל דורדו שנת ייצור 1976

מבית הייצור של קאדילק המודל של קאדילק אל דורדו הפך לפופולארי מהרגע שהדגם יצא לשוק. עם מנוע חזק שמגיע בנפח של מעל 3000 סמ"ק, מושבים מהממים ונוחים. אי אפשר לטעות כאשר אתם בוחרים בקאדילק אל דורדו. מכונית שמספקת חווית נהיגה מעולם אחר, וכל זאת במחיר שווה לכל כיס.

 

דודג׳ דה לוקס שנת ייצור 1947

הדגם של מכונית דודג' לוקס משנת 1947, היה רכב אהוב עבור מדינאים ופוליטיקאים מפורסמים רבים, בתקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה. הוא רכב חזק ויפה שמגלם את כל התכונות של מכונית אמריקאית איכותית ויוקרתית. זאת בליווי חווית נהיגה שמתאימה רק לנהגים מנוסים, שרוצים ליהנות מחוויה של נהיגה באחד הרכבים המפורסמים מאז המצאת המכונית.

 

מהם היתרונות של שכירת רכב אספנות?

קודם כל, זה פחות יקר השכרת רכב עתיק עד 40% זול יותר מחברת השכרה מסורתית שתספק לכם רכב מפואר. בנוסף לכך בגלל שרכב אספנות הוא  נייד, הוא יכול להגיע עד אליכם ביום הרצוי. אתם יכולים לאסוף את רכב האספנות ליד הבית, בפינת הרחוב, בתחנה או בשדה תעופה.
השכרת רכב אספנות מחברה פרטית מאפשר לכם לנהל את ההזמנות שלכם בלחיצה אחת, ובשיחת טלפון קצרה וחביבה. מבחינת הביטוח, כל ההשכרות שלכם מכוסות על ידי ביטוח ריבוי סיכונים, שמכסה כל תאונה ותקלה. בנוסף לכך, בהשכרת רכב אספנות אתם נהנים מחוויית נהיגה ייחודית, ונוכחות מרשימה על הכביש. נוכחות ששום רכב מפואר בימינו יכול לנצח.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים רכב שימשוך את העיניים ויספק לכם חווית נהיגה בלתי נשכחת מהמאה הקודמת? ישנה כתובת אחת של חברה שתוכל לספק ולהגשים את חלומותיכם. לנהוג באחת מהרכבים הפופולאריים והמפורסמים ביותר, שאי פעם יצאו מקו הייצור. בעזרת https://photoauto.co.il , גם אתם יכולים להשכיר רכב אספנות מהמם, ובמחיר ללא תחרות.

וינטג', מכוניות

אולי יעניין אותך גם