חיפוש

חזרתם מחופשה בחו"ל? איך לחזור הכי מהר הביתה

חופשות בחו״ל הן פינוק כיפי שכל אחד היה רוצה לחוות פעם בשנה, או אפילו יותר אם אפשר. כל המטרה של החופשות הללו הן לשחרר קצת קיטור, להנות, לבלות, לנוח ולהירגע – וכדאי לסיים את החופשה באופן רגוע מבלי בעיות מפתיעות. במאמר זה נספר לכם כיצד לסיים את החופשה הכי טוב שיש ולחזור מהר הביתה.

 

לסיים במצב רוח טוב

אין כמו חופשה בחו״ל – זמן איכות עם בן או בת הזוג בעיר רומנטית, גיבוש משפחתי של שבוע, טיול חברים מלא הרפתקאות או חופשה שלכם עם עצמכם ברוגע ובשלווה. בכדי לסיים אתה חופשה שלכם עם טעם של עוד, ולוודא שהרוגע והשלווה מגיעים איתכם מהמטוס עד הבית – חשוב שתעברו תהליך חלק מרגע הנחיתה ועד לכניסה למיטה בבית.

חזרתם מחופשה בחו_ל_ איך לחזור הכי מהר הביתה

איך מגיעים הביתה הכי מהר שיש מרגע נחיתת המטוס?

ובכן, טיסות נוחתות בנמל התעופה בן גוריון במהלך כל שעות היממה – וכדאי שקודם כל תבינו באיזו שעה אתם נוחתים כדי שתוכלו להתארגן על תהליך חלק ומהיא משדה התעופה הישר אל המיטה שלכם בבית. איגדנו לכם את כל הדרכים לוודא שאתם שומרים על שלווה ונחת מסיום החופשה ועד החזרה לשגרה:

 

הזמינו מונית מבעוד מועד

בימינו, קל ופשוט להגיע הביתה מנמל התעופה, בשל שירות המוניות המגיעות צמוד לכניסה של השדה. כמובן ששווה להזמין מונית, כך שהיציאה שלכם מנתב״ג רגועה ושלווה, הנסיעה נינוחה ונעימה, ואתם יורדים ממש בדלת הבית שלכם בלי שום מאמץ, ולא צריכים להסתמך על תחבורה ציבורית שמאחרת, סחיבת מזוודות או ילדים ברחבי הרכבת וכולי.

חשוב מאוד להזמין את המונית מראש, מחברת מוניות מהימנה כמו מונית לנתב"ג עם תחנת המוניות הדר לוד, כך שאתם יודעים שהיא תחכה לכם ולא תצטרכו להתאמץ ולחםש אחת כשאתם עייפים וטרוטים מהטיסה.

 

צאו מהמטוס ללא עיכובים, אבל גם בלי להידחף

אמנם התזמון המדויק תלוי באזור הישיבה שלכם במטוס, כי ידוע שהראשונים לצאת הם הקרובים ביותר לדלת, אך כדאי להכין את עצמכם לרגע שבו השלט שמודיע על שחרור החגורות נדלק ואתם יכולים כבר לעמוד ולהוציא את המזוודות שלכם. עם זאת, אנחנו ממליצים לא להידחף לנסות להתקדם במעבר הצפוף אל עבר הדלת בכל מחיר, כי בסופו של דבר ההבדל לא גדול מהראשונים לאחרונים וחבל על הלחץ והמתח שזה גורם.

 

הכינו דרכונים מראש וסמנו מזוודות

טיפ שעוזר לתהליך להתקדם מהר יותר, הוא להכין מראש את המסמכים של כל בני המשפחה או החבורה שמטיילת איתכם, כך שכשאתם מגיעים למכונות השונות ולבדיקת הדרכונים – הכל עובר מהר ובקלות מבלי עיכובים מבאסים על חיפוש דרכונים. טיפ נוסף הוא לסמן את המזוודה שלכם באופן בולט במיוחד כך שברגע שהיא יוצאת למסוע, אתם תזהו אותה.

 

לסיכום

החזרה הביתה מנתב״ג היא חלק מהותי מהטיול שלכם, ויכולה להיות מה שיסיים אותו בתחושה טובה, נעימה ושלווה שתעזור לכם ליהנות מהחוויה שחוויתם מבלי להיות לחוצים ומוטרדים ממציאת מונית חזרה הביתה באמצע הלילה.

מוניות

אולי יעניין אותך גם