חיפוש

איך להפוך למקצוען בקארטינג – המדריך המלא

הקארטינג היה נחשב עד לפני כמה שנים לאטרקציה שמגיעים אליה אחת לזמן מה. היום המצב שונה לחלוטין. שכן, רבים פוקדים את עמדות הקארטינג, במטרה להפוך לנהגים מקצועיים בתחום. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחר ששוחחנו עם כמה מתעניינים שביקשו לדעת איך הם יוכלו להפוך מנהגים חובבים למקצוענים. החלטנו שלא להישאר אדישים לעניין. לכן, יצאנו לבדוק את הנושא לעומק וחזרנו עם כל האינפורמציה שתעשה סדר בנושא.

 

בשלב ה – 1:  תבדקו שיש לכם זמן פנוי

רגע לפני שתיישמו את השלבים הבאים, עליכם לשאול את עצמכם "האם יש לי זמן לזה בכלל?". הרי מדובר בתחביב שדורש השקעה ומאמץ, ממש כמו רישום ללימוד גיטרה, שפה או שחייה. סביר להניח שתצטרכו להשקיע לפחות שעתיים – 3 שעות בשבוע בתור התחלה, כדי שתוכלו להגיע בסופו של דבר לנהיגה ברמה מקצועית.

תבדוק שיש לך זמן פנוי

בשלב ה – 2: תבדקו איפה יש מסלולי קארטינג מקצועיים בישראל

יש כל מיני מסלולי קארטינג בישראל, אתם צריכים להיות בטוחים בכך שתפנו למסלול מקצועי שיאפשר לכם לא רק לנהוג בשביל הכיף, אלא להכיר את כלי הרכב מקרוב ולדעת איך להשתמש בו באופן נכון. זו ההזדמנות לשתף אתכם באחת בנוסחה שניצבת במרכז הקורסים שנוגעת לנהיגה שכוללת לא רק מהירות, אלא גם היכרות עם אמצעי הזהירות.

 

בשלב ה – 3: תבחרו את סוג הלימודים המתאימים לכם

שיחה עם נציג לימודים מטעם מסלול הקארטינג הנבחר תגלה בפניכם את 2 הקורסים הנפוצים שפתוחים לקהל הרחב:

  1. חוג קארטינג
  2. קורס מקצועי לנהיגת מירוצים

מי מכם שרוצים לבדוק תחילה אם התחום מתאים להם, יכולים להירשם לחוג הקארטינג שמאפשר להכיר את כלי הרכב באופן הדרגתי וקליל. אם תרצו להעמיק בתחום, תוכלו לקחת חלק בקורס המקצועי שמועבר על ידי מאמנים מקצועיים שמעניקים את כל הכלים שיהפכו אתכם לנהגי קארטינג מוסמכים. חשוב שתדעו שבמרבית המקרים מדובר בקורס חד פעמי שאורך כ – 4 שעות שמותאם לילדים (ומבוגרים) מגיל 10 ומעלה.

קורס קארטינג

טיפ חשוב שכדאי ליישם לפני שתעלו למסלול הקארטינג

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להפוך לנהגי קארטינג מקצועיים. כך שנותר לכם לבחור את הדרך המתאימה עבורכם ביותר. יש מי שיעדיפו להתחיל בקורס קארטינג, כדי לבדוק את ההתאמה, בעוד אחרים יקפצו ישר ל"מים העמוקים" ויירשמו לקורס של נהגים מקצועיים. נבקש מכם לשאול את עצמכם בשלב מוקדם זה: מה מהשניים מתאים לי? כדי שתוכלו לחסוך בזמן ולקבל את הרישיון המבוקש בזמן המתאים.

 

צאו לדרך! ותיהנו מכל רגע על ההגה

קוראים יקרים, אתם יכולים לחבוש את הקסדה ולעלות למסלול הקארטינג. שכן, אתם מכירים בכל הפרטים הדרושים לכם כדי להפוך למקצוענים בתחום. נאחל שתקבלו את הכלים שיובילו אתכם להצלחה ושתיהנו מכל רגע! זכרו לחזור לכאן, כדי לשתף אותנו בדרך שעברתם. מי יודע? אולי נעלה בהמשך מדריך נוסף שירכז את החוויות שלכם.

מקצועי בקארטינג

אולי יעניין אותך גם