חיפוש

איך לבטח את הרכוש שלכם כשאתם משכירים משאית?

בין אם מטרת ההשכרה היא לצרכי עבודה ובין אם עבור הובלה, השכרת משאיות הינה פתרון מעולה המוצע כיום על ידי חברות שונות בשוק.

לפני כן, ישנם מספר דברים שכדאי שתכירו, ונקודות חשובות שאסור להתפשר עליהן.

שירות השכרת משאית מתאים לתקופות זמן קצרות וארוכות, ולרוב החברות יודעות להציע מגוון רחב מאוד של דגמים שונים המתאימים למטרות שונות.

המשאית מאפשרת הובלת מטען או סחורה שאין אפשרות להוביל בדרך אחרת, ניתן להשכיר את המשאית לאורך כל השנה ובכל הארץ.

איך בוחרים את חברת השכרת המשאיות האמינה ביותר? על מה חשוב להתעקש? איך מבטחים את הרכוש שלכם בעת זמן ההשכרה? כל התשובות במאמר הבא.

 

איך בוחרים חברת השכרת משאיות?

כיום ישנן המון חברות שונות אשר מציעות שירות השכרת משאיות. מומלץ מאוד לוודא כי יש ביטוח משאיות בתוקף, מכיוון שהמשאית היא כלי רכב כבד במיוחד, היא מצריכה ביטוח ספציפי, ולכן בדקו את החברה עמה אתם מעוניינים לקיים התקשרות.

בנוסף, מומלץ לבדוק טוב אילו כיסויים בדיוק הביטוח כולל והאם המשאית בעלת ביטוח חלקי או מלא.

אנו ממליצים לכם לחפש המלצות או דיס המלצות עבור כל חברה, על מנת לוודא ששירותיה אכן טובים, בקשו חוות דעת מלקוחות קודמים של החברה ושאלו אותם האם היו שבעי רצון מהמשאית ומהשירות של אותה החברה.

קיימו סקר שוק מקדים ובחנו אופציות שונות בחברות שונות, המחיר הזול לאו דווקא יהיה המשתלם ביותר.

מכיוון שאכן יש מגוון רחב בשוק עבור משאיות להשכרה, וודאו שהמשאית המדוברת אכן מתאימה לכם ולצורך שבעבורו אתם משכירים את המשאית מלכתחילה.

 

איך מבטחים את הרכוש שלי בעת ההשכרה?

חשוב מאוד לוודא שהביטוח המוצע לכם במסגרת השירות אכן מתאים למשאית המדוברת ולחוזה שחתמתם אל מול חברת ההשכרה.

במידה ומדובר על מעבר דירה – ובניגוד לרוב המקרים בהם אתם אלו הממונים על טיפול בביטוח על רכושכם, במקרה זה האחריות מוטלת על חברת ההובלות, או חברת ההשכרה.

חברת ההובלות צריכה להחזיק בפוליסת ביטוח על כל תכולת המשאית ולא אך ורק על המשאית עצמה, מכיוון שאם חלילה הציוד ניזוק, ביטוח מקיף עבור הציוד הוא בגדר חובה ולכן כדאי שתוודאו שאכן קיים ביטוח כאשר אתם יוצרים קשר עם החברה.

 

מה כולל הביטוח?

בהובלת רכוש במעבר דירה, הפרמטר החשוב ביותר שעליכם לשים אליו לב הוא מה גובהו של הכיסוי בפוליסת הביטוח. במילים פשוטות יותר, ככל שהמספר גבוה יותר, כך ציודכם אכן מכוסה במלואו.

פרמטר נוסף שכדאי שתשימו אליו לב הינו " כיסוי נזקים בפריקה וטעינה " – כשמו כן הוא, אם פוליסת הביטוח אינה כוללת את הסעיף הזה, היא אינה תקינה. בנוסף, וודאו כי הפוליסה אכן מתייחסת למשאית הספציפית אותה אתם משכירים/ משתמשים בשירותיה.עבור שירות אמין ומקצועי היכנסו להובלות מיכאל ובוריס.

 

רכב כבד

אולי יעניין אותך גם